Yol verme kondansatörünün devredeyken bu motorun yol alma süresinde kaldığında buna tam dayanması (Hatta yol alma süresi toleransı biraz daha fazla da olabilmelidir,3 sn çok kısa bir süredir) da gerekir.Santrifüj anahtarla yol verilirken bu mekanik anahtarda bir mekanik problem olması kond.'ün devamlı devrede kalmasına yine neden olabilir.Arızayı kesin tanımlamanız için ana sargı ve yardımcı sargı bobin omajlarını ve santrifüj anahtarın mekanik durumunu gözden geçirmeniz de yerinde olur.3 sn.sizin söylediğiniz gibi çok kısa bir zamandır,bu esnada motor hiç dönüp de kımıldamıyorsa,ana sargısı da yanmış olabilir söylediğiniz üzere,tüm bunları anlayabilmek için motorun elektrik yapısıyla ilgili konuyu iyice incelemeniz gerkir.Yalnız kondansatörün bence sağlıklı çalışıp hiç patlamaması için de 220 vac değil 300,400 vac yazması da gerekirdi.Çünkü şebeke voltajı pik olarak bazen 165-265 vac arasında değişebiliyor.Eğer 220 vac üzerinde yazan tam çalışma voltajı değeriyse tabi.Kolay gelsin.