Yıldız/Üçgen yol verme sistemi kulanmamızın sebebi; motoru ilk anda daha a akımla yol vermek değilmi. Yıldız yol vermede gerilim 1/3 kadar düşdüğüne göre, akımda bu oranda düşmektedir. Yukarıdaki önerini tam tersine yavaş yol alan makinalrada, zaman rölesinin süresini uzatmak faydalı olmaktadır..
Benim görüşüm tabiki..
Yıldız/Üçgen yol verme sistemi kulanmamızın sebebi; motoru ilk anda daha a akımla yol vermek değilmi. Yıldız yol vermede gerilim 1/3 kadar düşdüğüne göre, akımda bu oranda düşmektedir. Yukarıdaki önerini tam tersine yavaş yol alan makinalrada, zaman rölesinin süresini uzatmak faydalı olmaktadır..
Benim görüşüm tabiki..
Ağar yükte yavaş yolalan motorlar yıldızda devrini bulanakadar fazla akımceker 1/3 devrini buldunmu ückene gecer akımdüşer toprak kırıcılarda ,valserde,kolegan dedikleri toprak ezicilerde makinalara mal varilmeden 90 kw motorlar ilk kalkışı buşekilde .Motor yolalmadan zamanı kısatutmak sakıncalı ucken kontaktörüde motorda zarargürür ata kayışların bile patanajdan zarar gördünü gözlemledim.Zamanı cok uzun tumakta dogu değil butip makinalar motora yolalırken yıldızda fazla akım cektirir yıldızdan üc kenene geciş zamanı iyi ayarlanması gerekir saygılar.
ilk olarak 132kw tan ziyade hangi motor olursa olsun butun motorlarda motorun yukakımı seçilen sigortanın değerinde düşük olması gerekmektedir. motor taşıyabileceği yükten fazla yukle yuklendiği zaman atar . motorun sargılrında kısadevre veya motorun beslendiği hatlarda problemolabilir beslendiği hattın iletken kesiti düşük olabilir .
motor akımını ilk kalkınma anında ölç çünkü ilk kalkınmada fazla enerji çeker 130 kw bir motor 250 ampere yakın çeker fazlarda dalgalanma varsa yine kom şalter atar
Yıldız/Üçgen yol verme sistemi kulanmamızın sebebi; motoru ilk anda daha a akımla yol vermek değilmi. Yıldız yol vermede gerilim 1/3 kadar düşdüğüne göre, akımda bu oranda düşmektedir. Yukarıdaki önerini tam tersine yavaş yol alan makinalrada, zaman rölesinin süresini uzatmak faydalı olmaktadır..
Benim görüşüm tabiki..