1S 20A 3.7V
Boyutu: 50*20*3.5mm Maksimum çalışma akımı: 16A
Üst limit anlık akım: 3,4A
Aşırı şarj voltaj aralığı: 4.28 ± 0.05V
Aşırı deşarj voltaj aralığı: 2.4V ± 0.05V
Şarj gerilimi: 4.2V
Sessiz akım: <30uA
Kısa devre koruması: koruyabilir, kendini kurtarma geciktirebilir
yukarıdaki örnekte görüldüğü gibi 1S BMS devresinin üst limit anlık akım değerinin, çalıştıracağınız motorun anlık (demeraj akımı-kalkınma akımı-yığılma akımı) akım değerini karşılıyor olması gerekiyor. Demekki kullanmış olduğunuz 1S15A BMS anlık akım değerini karşılayamıyor. Ya karşılayan bir BMS tedarik etmeniz yada arkadaşların belirttiği gibi paralel BMS ler ile akım değerini yakalamalısınız. Araya koyduğunuz kabloda iyi bir çözüm ama motor performansını düşürür. Dirençte aynı şekilde sürekli devrede kalacağı için performansı düşürür.
Ben sadece kendim kullanacağım aşırı deşarj olmasına fırsat vermeden kullanabilirim dersen;
BMS ler genellikle P+ devresini keserler, B+ile P+ arasına işaretli yeri P+ dan tarafta olacak şekilde bir diyot ve bir cam sigorta bağlarsan sorun çözülür. Sadece aşırı deşarj koruması iptal olmuş olur. Aşırı şarj koruması çalışmaya devam eder. Pilin 2,4 V altına inmesine izin verirsen ilkinde olmasa bile pili artık tekrar şarj edemeyebilirsin. Bu önerimde en kötü ihtimal pil aşırı deşarjdan ölür.Yeni pil almak zorunda kalırsın.