24 v.dc den .alışan INOVANCE sürücü

zeybek

Onursal Üye
Onursal Üye
Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
5,901
Puanları
3,507
Yaş
75
Konum
İZMİR
Daha önce, protip olarak 12 v. aku+ dc motor+ hıdrolık npompa kullanarak mobıl lıft türü bır. kaç makına yaptık.
Araştırmalarımızda, INOVANCE sürücülerinin bir modelinin 24 v. dc den (akuden aldıgı gerılımle) AC motor sürme ımkanı olduğu söylendi.
Bu konuda bu marka veya başka markalarda böyle bir imkan varmıdır. Bilgisi olan arkadaşların yardımını rica ederim..
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Hocam Control tecnic le görüştünüz mü?
 
Hayır hiç bir firma ile görüşmedik, çünkü bu bilgiyi yeni aldık. Hanfi firma olurda görüşürüz tabiki. Control Tecnıc ın bu konuda ımalatı varmı dıyorsunuz. Bölge bayilerini iyi tanırız hemewn görüşürüm. Başka fıtma /marka da varsa bildirirseniz sevinirim.
 
Pompa sürekli çalışacaksa DC motor alın hocam. Bir kaç kW'lık güçlerde istediğiniz gerilimde motor bulmak mümkün. (Hem Şebeke hem akü çalıştırmayacaksanız.)

Yalnız büyük akımları aküden beslerken deşarj eğrilerine dikkat etmeniz lazım. Akünün verebileceği maksimum akım kapasitesi kullanıldıkça üstten aşağıya doğru sınırlanır. Bunu da göz önünde bulundurun.

Saygılar...
 
Teiekkür ederim. Kaldırmada hıdrolık pıston kullanıyoruz ama aynı anda da yürütme işlemi yapamamaızda gerekıyor, Tekerleklere hız kontroluı yapmamaız gerekecek. Kullanılşan ekıpmanı azaltmaya çalısıyoruzi bu fikri duyunca arastıtalım dedıkdi..
 
@zeybek Ustam mutlaka izleyin, aracınızda zaten hidrolik var, hareket sorununuza çözüm olabilir mi? Hızın önemi yoksa .
 
Son düzenleme:
Hidrolik varsa hidrolikle devam.
Mevcut pompa yetmiyorsa ve ya sistem ayrı olsun istenirse tandem hidrolik pompalar kullanılır.
Yürütme için tekerlere doğrudan bağlanabilen hidromotor kullanın.
Hız ayarı için oransal valf kullanın.
Mekanik çözümler uzun ömürlü ve esnek kullanımlı olur.

Akü / güç yetmediği zaman doğrudan benzin / dizel motor kullanılır ( şebekeden bağımsızlık )
 

Birincisi bunu kendi yaptıgınız bir devre ile ıle yapabilirsiniz..
İkincisi yapamıyorsanız MEDEL ELEKTRONİK var..O yapar..AC - DC MOTOR sürücülerinde ve güç elektroniğinde tecrübeli..Hız kontroö cihazlarından tutunda makina otomasyonu konusunda bir çok uygulama yapmıştır..
 
AC invertorler yapilari geregi once voltaji DC ye donustururler daha sonra da bu DC voltajdan istenilen frekansta sinuzoidal isareti yeniden uretirler.

Her invertorde AC voltaj DC ye donusturulmeyip direk DC voltaj uygulanarak invertorler calistirilabilir. Ancak bunun seviseyi 24V DC degildir zannimca. Daha yuksek olmasi gerekir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…