355 V'a düşen tri-faz hatta ısınan motor

ertek arkadasın önerı yerınde, çaresız durumda bır çare.Eger motor pompa gurubunuz kayıs kasnak ıle tahrık oluyorsa, motor kasnagını 1 cm düşürmenizi tavsıye ederim. Su dan az kaybedersınız ama en azından rahat kalkıs yapar motorunuz.
 
arkadaşım bence diğer arkadaşların önerileri güzel ama bunlar bence kısa vadeli çözümler ve tam verim alamazsın en saglıklısı maliyetli olacak ama kablo kesitini büyüt. çünkü böyle işler saglıklı istenildiği gibi olmalı yoksa yarın yaz ortasında fidanları sulaman gerekirken böyle bi ihmalden dolayı fidanları sulayamz ve hepten kötü olur. yani yüzü astarından pahalıya malolur
 
kablo kesitini arttırmaktan başka çareniz yok yapılan işlenlerin hepsi çok kısa vadeli çözümler ilerisi için mutlaka kablo çekmeniz gerekir.
 

aşırı kompanzasyona gidebilirsin
 
Aşırı kompanzasyon şebekeden çekilen Görünür akımın artmasına sebebiyet verir buda gerilim düşümünün artmasına neden olur. Madem motor gücünüde yükseltmeyi düşünüyorsunuz o zaman kablo kesitinizi arttıracaksınız. Motora 380V gelmesi gereken gerilim 355V geliyorsa bu 25V'luk gerilim düşümü ne şebekeyi 15V arttırmakla ne de kompanzasyonla telafi edilebilir uzun vadede sıkıntılar yaşarsınız. Uygun kesitte kablo kullanın,motora bağımsız kompanzasyonunuzuda yapın ve bu dertten kurtulun...
 
daha önce diğer arkadaşların tavsiye ettiği lokal kompanze,paralel besleme ve trafo çıkışı gerilim artırımına ek olarak uygun özellikte bir inverter kullanabilirsin
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…