90 kw motor yanıyor


Sn Yetis,
pompalarin 2 si surekli calistiginda, motorlara startlari ayri ayri vermemmiz gerekecek degil mi?Yani once 1 ine yolverecegiz o normal calismasina baslayinca digerine yol verecegiz.Bu durumda 2 inci motorun kalkis aninda olusan gerilim dudumu ve sistem zorlanmasindan diger calisan motor etkilenir mi?
 
150kw motor 1000kva lık trafo ile çalıştırılabilir.Direkt çalıştırmanızı neden istiyorlar? devrede zaten çalışanlar bulunuyormuş. Bunların pompa çıkışlarına bakın.mutlaka çekvalf vardır.Ancak bu yeterli önlem olmayabilir.Pompanın su bastığı yükseklik fazla ise trafonuz da sorun çıkmasa bile motorun ve devre elemanlarının ömründen yersiniz.Genellikle bu tür pompa çıkışlarına üçgene geçince açan servo valfler konur.Sizde varsa direkt çalışır.Yoksa ve yükseklik fazlaysa yumuşak yol verici ile çalıştırmanız daha uygundur
ikinci bir yol motorunuzu frekans invertörü le çalıştırmanızdır.Devri düşürmek üretim açısından büyük sıkıntı yaratmıyorsa çok ciddi tasarruf sağlayabilirsiniz.Üstelik motorunuzun etiket değerinden daha da küçük invertör ile çalıştırıp maliyeti düşürebilirsiniz
Kolay gelsin
 

zamanlayıcın bozulmuş olabilir.yani arada üçgene geçmiyor gibi ve motorlar yıldızda uzun süre çalışırlarsa direk olarak yanarlar ve kesinliklede termik atmaz.zamanlayıcıyı değiştirmenizi tavsiye ediyorum.
 
bobin sarımlarında sipir hatası olabilr bu güçte ki motorlar calıştırıken calıştıgı siztemde sistemi bay pas edecek sistem olması gerekir ve calışma esansında her hangi bir yük olmaması gerekir kompurosörde valflerde ve mekanik piston yataklarında sorun var ani sıkıştırma yapıyor eksantirik milde
 

motorun çalıştığı ortamda anlık kısadevreye sebep olacak su,buharyada gaz olabilir.Termik ve şalter seçiminiz doğrumu kontrol edin.Doğruise teste tabi tutarak çalıştığından eminolun.Motorun sarım sonrası montajına dikkatedin.Birde yanan motorun sargılarına bakarak yanmanın asıl sebebini dahaiyi anlaya bilirsiniz.
 
motorun çalıştığı ortamda anlık kısadevreye sebep olacak su,buharyada gaz olabilir.Termik ve şalter seçiminiz doğrumu kontrol edin.Doğruise teste tabi tutarak çalıştığından eminolun.Motorun sarım sonrası montajına dikkatedin.Birde yanan motorun sargılarına bakarak yanmanın asıl sebebini dahaiyi anlaya bilirsiniz.
 
motor yıldız kalıyor ola bılır . yıldız dan ucgene gecıs zamanının ayarını bakın
 
bobinajcınızı değiştirin termik doğru ayarlı iken yanıyorsa normal akımda yanıyor demektir o zaman sarım hatası kuvvetli ihtimal ki 90 kw motor iyi işçilik özellikle kaliteli bobin teli gerektirir
 
bencede motorun bir çok yanma sebebi olabilir özelliklede kullanma alanı, montajı,ani gerilim dalgalanmaları vs iyice bir araştırmanız ve mümkünse yeniden tesisatı incleminizde fayda var..sizin dediginiz gibiyse kullanma yerine göre seçilmemiş gibi görünüyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…