Aşırı motor ısınması

Çalışma sınıfı S3.Doğru seçim.

sami bey motorda elektromekanik fren varmış. muhtemelen fren sık sık devreye girip çıktığı için de sıcaklık artıyor. devamlı çalışmada soğutma pervanesi bile yetmez ki muhtemelen takılmamış bile olabilir. iyice etüt edilip S5 veya S7 seçimi yapılabilir ya da cebri soğutma uygulanabilir.

ayrıca bi sıcaklık derecesi falan verilmemiş belki de hiç bi şey yapmaya gerek yok.
 
Son düzenleme:
Ben S5 dedim . Baba ısrarla S3 deyince tövbe estağfurullah dedim
 
bi sıcaklık derecesi verilmemiş belki sıkıntılı bi durum da yok.
Elle kontrol yerine aslında termal sıcaklık ölçümü belki daha doğru olur . Zamanında sami baba elle dokunulduğunda baya eli hoplatacak kadar ısınmış halde çalışan motor tam verimli aralıkta çalışıyordur diye bir şifai bilgi vermişti
 
Termometresi olmayanlar için avuç ayası
ile ( çiftçiler hariç ! ) yapılan ölçümde
el yanmıyor ise demişimdir.Bu,70-80 °C
ölçümüdür.Bizim zamanımızda ! ,termal
kamera vardıda bizmi kullanmadık yaniDoğru uyarı üzerine,S3 ü S5 olarak düzelttim.
 
Yumurta kırmak çözüm olmaz mı acaba
 
Cevaplar icin tesekkur ederim motor yaklasik 1 saat asagi yukari hareket etti her hareketinden sonra 6 sn bekliyor. Motor govdesini el ile 15 snden fazla bekletemiyorum
 
Evet izolasyon sinifi f

Evet izolasyon sinifi f. Patlar diye korkuyorum
Boğazına kadar kömüre gömülmüş, gram hava alamadan çalışan motorlar olur maden ocaklarında. Gariplerin tek yardımcısı sargılardaki ptc koruması olur . Sizinki sarayda sultan kızı misali . Birşey olmaz . Çalışmaya devam .
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…