W ucu yukarıdaki şemaya göre bir takometrenin çalışması için ayrılmıştır (Takometre devirle değişen ac akımı,tıpkı bir sensör,bulb ucu olarak bazı araçlarda takometrenin çalışması için de buradan alabilir),ama başka bir sistemse (Örneğin hall-effect sensörlü gibi) eğer bu çalışma prensibi,o zaman bu noktadan da alınmayabilir,o zaman bu nokta boş kalır.(Buradan hareketle de çoğu alternatörün W ucunun boşta olduğunu da ayrıca tam olarak da gözlemledim)
D+ ucuna yukarıdaki şemaya göre ya alternatör içinden veya üstündeki özel bir yerden bir regülatör de bağlanıyor,(akü şarj kontrolü amacıyla) gibi görünüyor.(Yani D- DF D+ uçlarına)
Ama ortak D+ çıkış ucu ayrı bir amaç için de yine bu uçla da beklemiş oluyor,bu alternatör üzerinde.(Ya akü gösterge lambası,ya da geciktirici bir röle için gibi)
Yukarıdaki şemaya göre 3 fazlı stator sargılarının doğrultulmasında, B+ diyotların ortak + çıkış ucu ve bataryanın (akünün) artı ucuna, B- diyotların ters (-) ucu olup bataryanın - ucuna bağlanıyor (Yukarıda şaseleme şeklinde gösterilen en soldaki uçtur.),sn.Serkan_48'in de açıkça ifade edebildiği gibi gibi.(Şema netten alıntıdır.) Kolay gelsin.