Altus Buzdolabı Faturası

arif_aydin

Üye
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
68
Puanları
1
Yaş
42
Arkadaşlar bana 2010 - 2011 yılında kesilmiş altus buzdolabı faturası lazım. Bizim dolapta "gövde arızası" varmış. Bu dolap tamir olmadığından yenisini yarı fiyatına verecekler ama biz faturayı bulamıyoruz, garanti belgesini de servis kabul etmiyor. Elinde bu tarihlerde kesilmiş faturası olan varsa bana gönderebilir mi? Altus
 

Altus, Arçeliğin alt kalite ürünüdür. şikayetinizi arçelik müşteri temsilcisine bildirin. Yetkili Servisin cihazı devreye aldığı servis fişi yeterlidir. Bu da servis kayıtlarından bulunur. Yetkili servis çağırmadan fişi takıp çalıştırdıysanız faturanızda yoksa işiniz zor. Gövde garantisi 10 yıldır.
 
Aynen öyle servis çağırmadan takılmış. Ödediğimiz ekstre kaydı var sadece.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Garanti belgesinde tarih ve kaşe yok mu neden saymıyormuş resmi evrak neticede!
 
Garanti belgesinde tarih yok sadece elde ekstre var sadece

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ürün farklı bir kurum tarafından taklitleri bile yapılsa her ürünün barkot la ve tarih kotlamaları ile her türlü ürünü zaten takip edebilirler .
Siz altus ürün satın almışsanız o ürünün hatalarından üretiçi sorumludur kayıtsız şartsız tüketiciye olan sorumluluklarını yerine getirmek zorunluluğu yasa önünde vardır
 
Evet bende sizin gibi düşünüyorum. O yüzden sonuna kadar işi çözmeden bırakmak düşüncesinde değilim!

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Konuyu bilen arkadaşlar şu anda faturamı buldum. Gövde arızası olan bu buzdolabının tamamen yenisi ile ücretsiz değişimi olur mu? Yada bu tip arızalar da servisin uygulaması nasıldır? Tamiri mümkün olmayan bu arıza karşısında fabrika yeni ürünü yada muadil ürünü ücretsiz vermesi gerekmez mi? Tecrübesi olan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sorunuzu soralı tam tamına 11 gün olmuş, size ilk mesajımda müşteri temsilcisi ile iletişime geçin demiştim ! O zaman fabrikayla iletişime geçmiş olsaydınız belki bugüne kadar 10 kere sorununuz çözülmüş olacaktı !
 
Müşteri temsilcisi ile görüştüm hemde 20 gün önce onlarda büyük bir memnuniyetle ilgileneceklerini söylediler, kayıtlar aldılar. Sonra sorunu servise ilettiler serviste yine aynı şeyleri söyleyip konuyu kapatmış. O zaman fatura yoktu kayıptı şimdi faturayı buldum. Servise güvenim kalmadığından değişim durumunun nasıl olduğunu buradaki bu konuya vakıf arkadaşlardan öğrenmek istedim. Bilmem anlatabildim mi? Fabrika kendisi çözüm üretmiyor. Servise yönlendiriyor. Sizin tavsiye ettiğiniz başka bir numara varsa orayı arayıp durumu birde onlara iletebilirim.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…