Ben 1 yıldan fazla Büyük bir markada Yetkili servis Mühendisi olarak çalıştım. Hakkını iyi ara ! müşteri temsilcisine ısrarla durumu bildir, amirleriyle görüşmek istediğini söyle, şikayetim var sitesine de yaz ve ısrarcı ol.
Benzer durumda 9 yıllık dolap yerine sıfır dolabı fabrika müşterinin ayağına kadar getirmişti.
Dediğim gibi elimde fatura olmadığından sesimi çıkaramıyordum. Ama şu fatura olduğundan dolayı bende hakkımı sonuna kadar aramak istiyorum. Ancak uygulamaları bilmediğimden biraz bilgi sahibi olmak istedim. Yazdıklarınız bende bir benlik oluşturdu. Az çok anladım ne olduğunu bayram sonu görüşmelere başlıyorum. Sonucu buradan yazarım. Bu daha başlangıç mücadeleye devam!!!
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dediğim gibi elimde fatura olmadığından sesimi çıkaramıyordum. Ama şu fatura olduğundan dolayı bende hakkımı sonuna kadar aramak istiyorum. Ancak uygulamaları bilmediğimden biraz bilgi sahibi olmak istedim. Yazdıklarınız bende bir benlik oluşturdu. Az çok anladım ne olduğunu bayram sonu görüşmelere başlıyorum. Sonucu buradan yazarım. Bu daha başlangıç mücadeleye devam!!!
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle ! Açık bir dille belirtmek isterim çok haklı ama pısırık bir müşteri hakkını alamazken. Durumu yani haklılığı şüpheli ama baskın(dominant) bir müşteri anında hakkını alabilmektedir. Herşey sizde bitiyor !
Yaşadığım birçok olaydan örnekler verebilirim...
Biraz nette vakit geçir tüketici -müşteri haklarını oku az bişey ezberlersin sonra madde madde servise saydırınca geri adım atar tükürdüğünü yalar, kullanıcı hatası yoksa.
Gövde arızalı makineye kullanıcı hatası demezler inşallah. İnternetten çok araştırdım ancak gövde garantisi nin 10 sene olması falan net bilgi yok. Hep farazi konuşmalar. O yüzden bu forumdayım.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gövde arızalı makineye kullanıcı hatası demezler inşallah. İnternetten çok araştırdım ancak gövde garantisi nin 10 sene olması falan net bilgi yok. Hep farazi konuşmalar. O yüzden bu forumdayım.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Danışmakla çok iyi ettiniz bu konuda şüphe yok. Ben yetkili servis mühendisiyken gövdeler 10 yıl garantiliydi ve bu bilgi müşteriye sormadıkça verilmezdi. Garanti belgelerinde yazması lazım yazmıyorsa! müşteri temsilcisinden sorup öğrenebilirsiniz. Darbe yoksa gövdede çatlağın kullanıcı hatası olmaz. İstisnalar hariç bir müşteri serinlemek amacıyla dolabı açıp karşısına geçip serinlemişti bu türden abzürt bir durum yoksa hakkınızı sonuna kadar arayınız. İşi müşteri temsilcisi yani fabrikayla çözersiniz.