Servisten gelen Arçelik NF8160 no-frost buzdolabım 3 günlük çalışmadan
sonra yine ana pano ( Bina girişindeki ) attırıp yine gümmm sesiyle dinlenmeye çekildi.
Sorunu anlamadık diyerek pazartesi ( 13/02/2009 ) günü gelip alırız dediler.
Arçelik mutlu müşteri ilişkileri yetkilisi, kullanıcı hatasıdır, topraklamanız yoktur dedi.
Güleriz ağlancak halimize.
Yahu 13 sene topraklı veya topraksız elektrikle çalışan ürün motor değişiminden sonra reekarnasyona uğradı sanki.
Ben son sözü sevgili Ali Abi'mize ( Alfa Romeo) bırakıyorum. Saygılar.
-----------------------------------------------------
Not: Haklı müşteri memnuniyeti çerçevesinde yapılanlar olarak elbette
Arçelik-Beko yetkili servislerini de ayrıca tebrik ediyorum. Gerçekten çok yardımcı oluyorlar her konuda.