Araçta sinyaller ve 4lü çalışmıyor

Anladım hocam doğrudur, eniştemdeki 2014, berberdeki 2011 modeldi. Belki onlarda sorun yoktur, sonraki seride olmuştur bilmediğimden yorum yapmayım. Yine de kazasız belasız sürüşler dilerim
 
...
Hocam siz kolay kolay arıca çıkartacak araç alacak birine benzemiyorsunuz
Sizde hangi araç var merak etmedim değil
Şu an Skoda Yeti 2011 1.2 TSI DSG. Bundan önceki 3 arabam da otomatik şanzımandı (cvt-tork konvertörlü). Bu DSG, diğer adıyla çift kavramalı şanzıman sürüş olarak en çok hoşuma giden oldu. Belki çok arıza yapıyor olarak bilinir ama bu biraz da piyasada görece sayısına ve kara düzen kullanıma alışkın sürücülerden kaynaklanıyor. Bunu aldıktan sonra DGS yapısını neredeyse hatmettim. Üçüncü sahibiyim. Aldığımda kavrama ve mekatroniği değişmişti. Dolaysıyla huyuna suyuna gidince de yedinci senesi doldu yağını filitrelerini değiştirip biniyorum. Yaklaşık o sürede seyrek kullanan biri olarak 42k km gibi yapmışımdır. Bir de ön disk balatalarını değiştirdim. Kapalı garajda olmasına rağmen biraz sertleşen lastiklerin de değişme zamanı. Bu arada bir kaç hafta önce yağını ve filitrelerini satın aldım, özel serviste değiştireceğim.
 
Güle güle kullanın hocam

Konusu açılmışken yağ ne marka kullanıyorsunuz ve viskozitesini kaç alıyorsunuz acaba, Castrol, mobil, motul, liqui moly, shell vs. 5-30w 5-40w 10-40w
 
Teşeklürler, herkes kazasız, belasız, cezasız gönlünce kullansın inşallah.

İkidir 504 00 sertifikasyonu sağlayan Motul 5w30 aradım ulaşamayınca, yağı da değiştirmek kafamda soru işareti oluşturunca (çünkü motordan tamanen sızılmayan mevcut önceki yağın kimyası uyumsuzluk yapabilir) yine Mobil 1 Esp 5w30 (bulunduğum bölge için üretici 5w30 öneriyor) ile devam edeceğim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…