Arkadaşlar selam,
Bazı arabaların ECU'larını programlarken aküler dolu olduğu halde yetersiz geliyor. 13,6-14,7 arası minimum voltaj istiyor. Bazı araçlar da sabit belirli bir voltaj gerekiyor. Bu araçlara belirleyeceğimiz sabit bir voltajı aküye bağlayarak nasıl verebiliriz?
Arkadaşlar selam,
Bazı arabaların ECU'larını programlarken aküler dolu olduğu halde yetersiz geliyor. 13,6-14,7 arası minimum voltaj istiyor. Bazı araçlar da sabit belirli bir voltaj gerekiyor. Bu araçlara belirleyeceğimiz sabit bir voltajı aküye bağlayarak nasıl verebiliriz?
Ayarlı güç kaynağı kullanilirbisiniz.Amper değeri en düşük 7 olsun 0 15 volt ayarlı bir güç kaynağı ile aküyü besleyerek yapabilirsiniz.arayada küçük LED'li voltaj göstergeleri var akü bağlayarak anlık voltajı görürsünüz.
Arkadaşlar selam,
Bazı arabaların ECU'larını programlarken aküler dolu olduğu halde yetersiz geliyor. 13,6-14,7 arası minimum voltaj istiyor. Bazı araçlar da sabit belirli bir voltaj gerekiyor. Bu araçlara belirleyeceğimiz sabit bir voltajı aküye bağlayarak nasıl verebiliriz?
Sizce akü marş yapacak kadar dolu görünse de yarım kontak durumunda yüklenmeden dolayı voltaj 12V, hatta 12V altına bile düşebilir. Dolaysıyla ilgili yazılımlar da güvenlik gerekçesiyle kayda izin vermeyecektir. @_weron_ ' un önerdiği gibi 13-14 volt bir akü şarj cihazı ya da uygun volt ve akımı sağlayabilen bir güç kaynağını kutup başlarına paralel bağlayarak voltajın düşük kalması önlenebilir.
Kodlamada motor çalışır halde olmamalı! Hatta bendeki VAG-COM ile kodlarken, kapıların merkezi kilitinin açık ve tüm kapıların kapalı olmasını istiyor.
Kodlamada motor çalışır halde olmamalı! Hatta bendeki VAG-COM ile kodlarken, kapıların merkezi kilitinin açık ve tüm kapıların kapalı olmasını istiyor.