Bu ledler, karanlık olmaya başlayınca,ya da karanlıkta yanacağı için bence şehir içi lambaları açma-kapma koluna bağlı olarak(Yani karanlık olmaya başlayınca,geceleri veya kapalı havalarda,bu kolu çevirmek suretiyle) ,şehir içi lambalara gelen ampülün duyundan paralel bir ikili kabloyla, elektrik yalnız buradan alınıp,yanacak ledlere bağlanmalı.Röle de, bu iş için, gereksiz gibi görünüyor.Bence,yapılacak en mantıklı şekli de bu olur.Ben de yapsam bu şekliyle yapardım.Nedeni ise;sis farlarının gereksiz olarak yakılmaması ve de araba kapı swicinin de, bu işte gereksiz olarak(Ama kullanma amacı; gece ve gündüz farkedilmeden ledin yakılmasıysa eğer,bu durumda, uygulama da otomatik olarak değişecektir doğal olarak) kullanılmamasıdır.Şehir içi lambalar gündüz de yansa,bir tek sinyal lambası kadar,yani 5+5+5+5=20 watt. elektrik(Güç) çeker.Sis farları gece veya gündüz 55+55=110 watt. çeker.Bu nedenle bu çevirme kolu "mantıklı olur" demiştim.
Not:Akünün + ucu her yerden alınan sonsuz + uçlu kablolarla birleşse de,yine ayni kaynak(akünün + ucundaki gerilim kadar)olacağından,voltajda bir değişiklik olmaz.Sizin bahsettiğiniz durum ancak, paralel iki akü çalıştıran sistemlerde,aküler arasında voltaj farkı bulunması durumunda olabilir.Zaten böylesi durumlarda da,voltaj farkını önlemek maksatlı, zener diyot devreli bir özel devre ile özellikle bu durum, denetlenmeye çalışılır.