Bakım yöneticinin yapabileceği bir şey değil.
TS EN 81-20 ile zorunlu hale gelen,
7/24 kabin içinden karşıda insan bulunan bir çağrı merkezine bağlantı zorunlu oldu,
tabiki ülkemizde standartlara uygunluk nerede
Birde şu tarihten önce yapılmış asansörlerde yeni standardın şu maddeleri uygulanmak zorunda değil
gibi bir uygulama söz konusu.
Acilen işini bilen bakımcı bir firma ile anlaşmalısınız,
aylık ücreti vardır, hayattan önemli değil vereceksiniz.
Gerekirse denetleme kuruluşuna asansörünüzü rapor edin, gelip incelesinler,
gerekirse kapatsınlar ki apartman işin ciddiyetine varsın ve tedbirleri alsın,
denetleme kuruluşu işini yanlış eksik yapmışsa onları şikayet edeceksiniz ki
işlerini yapsınlar, bu işlerden çok tatlı gelir sağlıyorlar.
Bunun hastası var, yaşlısı var, engellisi var, asansör lüks değil, zorunluluk.