Asansördeki kronikleşen kat algılama sorunu


bu en basit yönetmi
 

bana özelden ulaşın size gerekli olan pratik bilgiyi vereyim.
 
Manyetik sensörler içinde reed röle kullanılıyor.Ben bu sensörlerin hassas olduklarına inanmıyorum.Kontak geçirmeme diye bir derdi olmuyor ama kontak verme mesafeleri değişiyor.Yük asansörlerine dengeli yükleme çoğunluk yapılmıyor,buda zamanla patenlerin aşınmasına ve kızaklarda boşluklara neden oluyor bazen kabin beşik gibi sallanıyor.Ben kullandığım sistemlerde her kata yaylı tel swic koyup,zemin kat swicinin 5cm altına aşağı hareket stop emniyet swici,en üst kat swicinin 5cm üzerine komple kumanda voltajını kesecek emniyet swici koyuyorum.Kabine monte edeceğin parçayı kenarlara çarpmayacak şekilde uzun tutarsan swice basmadan geçme ihtimali sıfır olacaktır.ASANSÖR KUMANDASI VE EMNİYET TERTİBATI ÖNEMLİ KONULAR.KESİNLİKLE HATA AFFETMEZ. ALLAH KORUSUN HERHANGİ BİR KAZADA İŞLETMENİZİ SIKINTIYA SOKAR.
 
Sayın Xirst,

İlgili sensörlerde sorun olmaya bilir. Asansörün raylar üzerinde kaymasını sağlayan patenlerde boşluklar oluşmuştur. Bu patenler genellikle plastikten yapılırlar. Zaman içinde kullanmadan dolayı aşınırlar ve aşınmadan dolayı kat sensörlerinden uzaklaşırlar.

Patenlerinde aşınma varmı bunu kontrol etmen gerekir. Boşluk olup olmadığını anlaman için asansörün üstüne çıkarak asansör kabinini ayaklarınla patenlere doğru sallamayı dene salalanıyorsa boşluk olduğu kanıtlanacaktır. Patenlerini değiştirmen gerekir.
 
kardeş senin tüp manyetik şalterlerde problemin olmaya bilir fren makine fren magnetini ve fren balatalarını kontrol et daha sonra kat durdurucu tüpmanyetiklerinin mesafelerini konrol et max 2 cm uzaklık olsun kabin patenlerinde boşluk varsa kimi yerde yakın geçer tüp mıknatıstan kimiyerde uzak geçer budurumda okumaz ve kat hatası yapar tüpleri mıknatıslar aşırı yağlıysa manyetik kontağı tetiklemez
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…