ATV 12 hızlı devreye alma parametreleri

400 hz yüksek frekanstır motor boşta çalışsa bile o hzlere çıkamaz ama illa ben maksimum devrimi arttırmak istiyorum dersen
Cof Full drc menüsünden tFr yi arttırcan atıyorum 100 Hz yazdın içine yazdıktan sonra HSP ye gelceksin 100 yazcaksın senin motorunun hızı 100 hz yani 2 kat arttırmış oldun dene ama bu hıza bile zor çıkarsın bi süre sonra motorun rezonansa girer...iyi çalışmalar
 
400 hz yüksek frekanstır motor boşta çalışsa bile o hzlere çıkamaz ama illa ben maksimum devrimi arttırmak istiyorum dersen
Cof Full drc menüsünden tFr yi arttırcan atıyorum 100 Hz yazdın içine yazdıktan sonra HSP ye gelceksin 100 yazcaksın senin motorunun hızı 100 hz yani 2 kat arttırmış oldun dene ama bu hıza bile zor çıkarsın bi süre sonra motorun rezonansa girer...iyi çalışmalar

Bu yoruma ek olarak eğer sürücünde LI4 ucunu 2nci hız olarak kullanıyorsan SP3 parametresinide 100 hz yapman gerekiyor. Ama arkadaşında söylediği gibi eğer bu motor bir redüktör yada başka birşey çeviriyorsa 100 hzde kesinlikle sağlıklı bir biçimde çalışmaz. 400 hzi düşünemiyorum bile. 75 hz kullanarak çift motorlu bir vinç köprüsünü sorunsuz şekilde çalıştırdım.
 
işin gücün rast gelsin allah razı olsun tşk
 
arkadaşlar sürücüye start verdiğimde O.CF hatası veriyor bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilirmi.. bu arada sürücüyle 27000 devirli bi motoru sürüyorum ve HSP 350.0 Hz ayarlı. ama bu şekilde daha önceden sürüyordum bu hata yı veriyor.yardım lütfen..
 
arkadaşlar sürücüye start verdiğimde O.CF hatası veriyor bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilirmi.. bu arada sürücüyle 27000 devirli bi motoru sürüyorum ve HSP 350.0 Hz ayarlı. ama bu şekilde daha önceden sürüyordum bu hata yı veriyor.yardım lütfen..

OCF: Over Current Fault : Aşırı Akım Hatası

Motor etiketini doğru girin. ITH parametresinin de motor nominal akımı olduğunu hatırlatırım.
 
ATV 12 Sürücüde RDY – Conf – FULL – FUN – rrS – L2h yaptım ama geri yönde çalıştıramadım.

Acaba başka bir ayar daha yapmam gerekiyor mu.

acil yardım
 
ATV12 KULLANIMI HAKKINDA


1- LI2 ile ters yöne dönüş sağlamak ;

Ekranda RDY yazıyor iken üstteki yuvarlak düğmeye ( Enter ) bir kez basılır ,
Sağa doğru çevrilerek ekranda Conf yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda FULL yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda FUN yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda rrS yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda L2h yazarken entere 3 sn basılı tutularak işlem tamamlanır,
ESC tuşu ile en başa RDY ‘ye geri dönülür...

Kısacası ;

RDY – Conf – FULL – FUN – rrS – L2h ( entere 3sn basılı tutun )



2- Hazır Hızları Programlamak ;

Ekranda RDY yazıyor iken üstteki yuvarlak düğmeye ( Enter ) bir kez basılır ,
Sağa doğru çevrilerek ekranda Conf yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda FULL yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda FUN yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda PSS yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda PS2 yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda L3h yazarken entere 3 sn basılı tutulur, esc tuşuna basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda PS4 yazarken entere tekrar basılır,
Sağa doğru çevrilerek ekranda L4h yazarken entere 3 sn basılı tutulur, esc tuşuna basılır ve böylece 4 adet hız referansı atanmış olur. Bu hızları programlamak için FULL menüsü içindeki SET menüsünde SP2, SP3 , SP4 değerleri kullanılır.. Bu değerlerin sağlanabilmesi için ise aşağıdaki konfigrasyon kullanılır.

Kısacası ;

RDY – Conf – FULL – FUN – PSS – PS2 – L3h ( entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – FUN – PSS – PS4 – L4h ( entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – SET – SP2 - ... ( 2. Hız değerinizi girin ve entere 3 sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – SET – SP3 - ... ( 3. Hız değerinizi girin ve entere 3 sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – SET – SP4 - ... ( 4. Hız değerinizi girin ve entere 3 sn basılı tutun )


LI1 + LI3 = SP2 (ileri yönde)
LI1 + LI4 = SP3 (ileri yönde)
LI1 + LI3 + LI4 = SP4 (ileri yönde)

LI2 + LI3 = SP2 (geri yönde)
LI2 + LI4 = SP3 (geri yönde)
LI2 + LI3 + LI4 = SP4 (geri yönde)








3- Start ve referansı nereden vereceğinizi belirlemek; (Terminalden mi yoksa ekrandan mı ?)


RDY – Conf – FULL – CTL – CHCF – SEP ( entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – CTL – FR1 – AII ( Terminalden referansı belirleyebilmek için (Harici Potansiyometre ile kontrol için) (entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – CTL – FR1 – AIUI ( Ekran üzerindeki potansiyometreyi (enter tuşunu kullanarak) referansı belirleyebilmek için (entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – CTL – CdI – tEr ( Terminalden kontrol sağlayabilmek için ( 24V-LI1 arası start için mesela ) (entere 3sn basılı tutun )

RDY – Conf – FULL – CTL – CdI – LCC ( Ekran üzerindeki RUN – STOP tuşları ile kontrol için) (entere 3sn basılı tutun )


Hayır sever bir ustamız bunları bir de Atv 312 için yazsa ne güzel olur ya
 
f4ad2de0275a33e0fd62689ce4590e78.jpg


c9137e7322099629d96a792200d24c63.webp


08ad36b5528de90bdb3360bdc5eb9eeb.webp
 

Forum istatistikleri

Konular
129,833
Mesajlar
930,579
Kullanıcılar
452,658
Son üye
yılmaz_yılan

Yeni konular

Geri
Üst