avenir av 460 sorunu

bitane değilki bu hepsinin mi lensi bozuk
 
sayın okurlar degerli kontrol kalemi üyeleri
Avenir güvenlik teknik işlerinden sorumluyum
Avenir ile ilgilili ne kadar sorununuz olursa oncelikle bize bildirmenizi rica ederiz bize bildirildikten sonra işinizin sorununuzun cok acil bir sekilde cozülecegini bilmenizi isteriz
bunun yanısıra gecmişte bizimm adımıza bizim mailleri kullanarak etik olmayan bir serseyler yazan kim olursa olsun kınıyorum aynı zamanda bu tür sitelere bizim aleyhimize kasıtlı olarak yazı yazanları da kınıyorum ne şikayeti varsa elbete ürürn ile iligli yazacaklar isterlerse sonunun cozümü icin bizede direk yazabilrler yalnız kasıtlı olarak birileri bir seylere ısrarla yazıyorsa bunda iyi niyet aranmayacaktır bu tür sitelere ilk kez giriyourm ilk kez yazıyorm buununla alakalı da bu site yoneticilerine tesekür ediyourm

av 460 ile alakalı ise bizim en iyi ürünlermizden bir modelmiz iken 250 adetlık bir serimizde yazılımsal bir sıkntı yaşanmıştır bunuun icin farketttiğimiz tüm satışlarımızı geri cagırdık 460 alıp memnuın bu sorundan dolayı sorun yaşayan tüm müşterilerimize de bu ürününn bu sorununu cozdük bir süredir cok baasarılı bir gorütü ile satılıyor bundan dolayı da müşterileirmizden özür diler şikayeri olması halinde bizimle direk irtibata gecerek sorunu cozmelerinin daha hızlı olacagını düşünüyor bu şekjilde yapmalarını rica ediyourm, bu site anladıgım kadarı ile bilgi pYLşımı agırlıklı bir site daha cok teknik bilgileri iceren sorunun cozümü icicin teknik detayların paylaşıkldıgı bir site reklam icin yazı yazan yada kasıtlı kötülemek icin yazılARI HİC BİR SEKİLDE TASVİP etmiyourz
tekrar tesekür ederiz herkese iyi calışmalart dileriz
 

Merhaba Avenir İnfo....

Yapmış olduğunuz açıklamadan dolayı teşekkür ederim.Benimde zamanında Av -460 ile ilgili bir sıkıntım oldu.Hatta bu sıkıntılı olayımı burada yayınlama fırsatı da buldum.Hatta benim bu ürün ile ilgili ilk teşhisim chip seti ile ilgili olduğudur.Tabi başımdan geçen bu olayı anlattığım zaman bazı arkadaşlar beni yalancılıkla bile itham ettiler...tabi uzun hikaye...bire bir konuşabilsek bu kadar uzamazdı.Birbirimizi çok daha iyi anlayabilirdik.Ancak yaklaşım çokta iyi niyetli değildi tabi..şahsen ben burada bir markayı hedef almak değil ancak bir modeli hedef alıyorum. Ve diyorum ki.Bu model ile ilgili sıkıntısı olan var mı diye de sordum kaldı ki sıkıntısı olan arkadaşlar da vardı uzaktan da takip ediyorum halende Av -460 ile ilgili sıkıntı devam ediyor..Firmayı aradığım zaman bana ilk denen şey Adaptörün amperini yükseltin...vs..O zamanlar yazılımsal bir hata olduğunu inan söylemediler.Kaldı ki siz bunu şimdi söylüyorsunuz.Bundan dolayı size teşekkür ederim.Belkide benim ürünleri aldığım seri bu 250 adetlik seriye denk gelmiş olabilir.Ürünleri gönderdiğim zaman geri de aldınız zaten...o yönden de pek sıkıntı çekmedim.Muhakkak sizlerde gönderdiğim ürünleri
test etmiş ve sıkıntıyı görmüş olmalısınız ki , geri kabul de etmiştiniz.Ancak Avenir markayı kötülemek gibi hiç bir niyetim de olmadı , halende dvr larını zaman zaman kullanıyorum Ancak Av - 460 modelini hiç bir zaman kullanma gibi bir niyetim de yok..Başka model de kullandım onlarda bir sıkıntı görmedim...Ama beni yalancılıkla itham eden arkadaş muhtemelen firmadan bir şahsiyetti ki bu kadar tepki göstermesini de ona bağlıyorum..bundan dolayı da avenir kameralara karşı pek iyi bakamıyorum..O yönde izlenimim kötü kaldı bende.
Bizler burada zaman geliyor marka ve modeli yerden yere vuruyor zaman geliyor göklere çıkarıyoruz...Bu tip olaylara da firma teknik yetkilisi olarak alışık olmalısınız...Burası forum sitesi ,Edep haya ve forum kuralları çerçevesinde yorum yapma hakkımız da olduğunu zannediyorum.Bu hakkımızı da sayın Admin den başkası da engelleyemez.Açıklamalarınızdan dolayı sizlere tekrar teşekkür eder hayırlı işler dilerim.

Saygılarımla.
 

Anlamadığım avenır kullanan bir bayi olarak neden maddi anlamda kayba ugrayıp urun hediye gönderme taahhüdünde bulunuyorsunuz ve bir kullanıcı beğenmediği ürünün aynısından neden hediye talebinde bulunsun ?
 
Bilişim sektöründe 17 sene, güvenlik sektöründe 10 seneyi tamamlamış biriyim.
Bu son zamanlarda açılan başlıklardaki avenir reklamlarından gına geldi artık, yeter kardeşim! Ürünlerinizi kullanmadım, kullanmayı da hiç düşünmüyorum. Böyle şark kurnazlıklarına karnımız tok. Her başlıkta hep aynı üyeliklerden aynı tarz mesajlar...
Samsung'dan şundan bundan daha iyi diyen arkadaşım bu laflarla ancak sektöre yeni girmiş, işten anlamayan insanları kandırırsın.
Bu forumda illa markanızın reklamını yapmak istiyorsanız siteye reklam verin de, bu siteye emek harcayan insanlar ekmek yesinler biraz.
 
Geçen ay soktum musteriden bir tane DVR yerine X marka taktım sıkıntı yok. Perpa'da herkes Avenir'in fiyatlarını yüksek buluyor.

Sent from my GT-I9300 using KontrolKalemi.Com Forumu mobile app
 
tartışmak anlamsız beğenmediğin kamera yı kullanarak kendine ve müşterine haksızlık yapmuşsın göndergeri ... adamlar cihazlarına sahip çıksın türkiye çin çöplüğü değil . Bak arkadaş reklam diye algılama ama birde beylerbeyinin kamera ve dvr larını kullan bakalım müşterilerin ne diyecek .. sektörde bilnede konuşuyor bilmeyende
 
Konuyu googleden buldumda eskinden gerçekten kameralarda bazı sıkıntılar varmış artık bu karlanma sorunu AVENİR MARKA ÜRÜNLERDE BİTTİ ŞİMDİ IRCUT SİSTEMİ YANİ LENSE ENERJİ IŞIK TAKVİYESİYLE BU SORUNU ORTADAN KALDIRDILAR ARTIK AVENİR GÜVENLİK KAMERALARINDA GECE GÖRÜŞÜ ÇOK NET AMA ÜRÜN KODUNUN SONU AV-...HD İLE BİTENLERDEN ALMANIZI TAVSİYE EDERİM
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…