srknktn

Üye
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
2
Puanları
1
Yaş
42
Benim Beko marka 9512 model buzdolabım bozuldu... Servis çağırdık motoru değişmesi gerekiyormuş... 270 TL gibi bi masraf var... Buraya kadar herşey normal ama takacakları motora garanti veremiyolarmış... " 10 sene de gider, 3 sene de gider , 3 gün de gider " demişler... söz konusu motorun garanti verilmemesi normal mi ? ve buzdolapların da motor değiştikten sonra istikrarlı bi randıman alabilmem mümkünmü ? yoksa hiç bulaşmadan yeni bi dolap araştırmasına girmelimiyim ?

bu bi kaç soruma cevap verebilecek veya bu konuda beni yönlendirecek bi arakdaş varsa memnun olurum ... Şimdiden teşekkürler....
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Tüketici kanununa göre üretici firma 10 yıl yedek parça bulma ve üretmek zorundadır. söz konusu malzeme kompresör olduğu için başka üretilen modeller de kullanıldığından servis tarafından bulunuyor. eğer garanti verirse ve garanti süresi dolmadan kompresör arızalanırsa ve temini olmazsa bu sefer siz haklı olarak garantisi var çözümünü bulun diyeceksiniz. arçelik bu gibi durumlarda sıkıntı yaşamamak için 10 yılı geçmiş bütün ürünlere parça garantisi vermiyor.

Başka bir problemi yoksa buzdolabınızın eski randımanını alacaktır.

yeni olan buzdolaplarının enerji sarfiyatları daha düşük olduğundan yeni düşünülebilir
 
sayın kemikzade,
cevabınız için teşekkürler, en azından şansımı deneyip motorun değişmesi yönünde karar verdim. umarım sorun yaşamam, yaşarsam da zaten yeni buzdolabı öncesinden 270 tl lik şans oyunu oynamış olacagım...
iyi günler...
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
129,702
Mesajlar
929,085
Kullanıcılar
452,403
Son üye
SİESTA

Yeni konular

Geri
Üst