arkadasım sana işin mantığını söyleyeyim ona göre yoluna devam et,şimdi sen boşta giderken motoru şarj etmek istiyorsun.Motor sarj ederken manyetik alan olusacagından motor yavaslayacak.Bu temel kavramdır.Oyüzden fren yaparken sarj etmen gerekecek.Yeni nesil tüm akülü arabalar ve iş makinaları sistemi böyledir.Motorunun motorunda 4 kablo var ise yastık uçlarına frene bastıgında 2-3 volt vereceksin.Diğer iki kablodan voltaj çıkısı olacaktır.Bunuda sürücü karta geri dönüş olmadan aküye göndermen gerekecek.O yüzden bir diyot tablası yapman gerekecek yada tristörlü tabla.Tam olarak anlayamadığın kısımlarını sor daha geniş olarak yazayım
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur
adamlar düşünmüş zaten olmazsa olmaz bişe.Tüm yeni nesil makinalarda mevcut.Artık sen baska bir sistem üzerine çalış.Mesela güneş paneli yerleştir.Park halinde şarj olur