Merhaba
Binanın asansörünün siğortasını kapatmışlar .
Açtım kat çağırma butonunun altındaki ışıklı yazı panelinde ilk önce meşkul sonra servis dışı yazıyordu .
( iki kez bu olay aralıklarla oldu ) birinci gelişinde sorunu çözüm gitmiş , ikinci gelişince tam giderken karşılaştık , sorun neden olmuş dedim .
Asansör siğortası kapalı olduğundan kendini kilitlemiş . reset anlamında bir şeyler söyledi . servis sırrı herhelde ben bozuntuya vermedi . Ekmek ( işcilik tamamda ) pek mantık almadı . Siğorta kapanınca bu durum olurmu ?ve olursa kaç saat enerjisiz kalması gerekir .
Enerji gitti , servis dışı , pek inanmadım ama gene de değerli ustalarımızdan beyanlarını almak istedim .
Uyuttu gitt diyorum !! ! Bu asansör yemeğimi verin açım diyor o zaman .
İkinci bir cevap istemim 300mA Kaçak akım siğortası ( yangın )
Asansör için binanın 300 mA K.A ( Yangın ) hariç ayrı bir adet 300 mA K.A ( Yangın ) olmalımıdır ?
( Asansör yönetmeliği )
( Asansör haricinde bir arıza geldiği zaman asansör katta kalmamalıdır . ) vs gibi insan güvenliği .
Kolay Gelsin .