Merhaba
Firmanın müşteri hiz ile görüşün probleminizi anlatın . ( tam açıklamalı )
telefon ( ses kaydı olan ) ve email olursa daha iyi olur .
cevap isteyim ne amaç için değiştirildiği .
ileride sorun çıkarsa hiç olmassa dayanağınız olsun .
Servis yönlendirilmesini isteyin .
Firmanın
servisten gelip, ücretsiz olarak kapasitör değişimi yapacaklarını söylediler. Sebebini sorduğumda "Enerji tasarrufu için" dediler
Değerlendirilmeler .
Servisin ve sizin beyanlarınız doğrultusunda .
( tam bilği firma tarafından açıklanmadığı sürece yalan yanlış oluşumlar olacaktır .)
firmanın kamu oyuna tam bilği verilmesi duyrulması . ( ben şahsen daha önce forumlardan duydum )
bende de eski firmanın buzdolabı var servis gelmedi , bu zamana kadar )
1 - ) Enerji tasarrufu için ( kapasitör değişimi ) firma gerçekten amacıma göre doğru açıklama yapması !!!
acaba ( saçma sapan düşüncelere yol açıyor )
a - ) malımızın takip ediyoruz imajı / yeni ürün alırsanız ( tüm ürünler için ) bizden alın imajı
b - ) ileride tam verimli çalışmamı durumu yeni ürün aldırma durumu durumu .
c - ) eski ürünü ( şimdiki değişim yapılan ) alıp fiyat politikası ile yeni ürünü liste fiyatıdan düşün fiyat ürün satışı ortamı yaratma (
2 - ) Firmanın ürününde o zaman fabrikasyon takılmış olan kapasitör tehlike arz ediyor durumu ,
a - ) bir durum olduğunda tazminatı sıfır
b - ) Enerji tasarrufu için servisin söylemi ( sizin beyanınız ) doğrulusunda ( ürün tehlikemi arz ediyor !!! ) firmanın prestijinin düşümesi önlemi ( ürün satışının azalması )
3 - diğer durumlar .
Sonuç kamu oyuna firmanın web sitesinden + diğer yollardan tam bilği verilmediği için bu gibi konumlar ve söyletiler bitmez .
Sağlıcakla Kalın .
Not : şeffaf olmadığın sürece hiç bir konuda söylemler bitmez .
https://forum.donanimhaber.com/arcelik-5273-bedava-bakim-kampanyasi--114738890