teşekkürler zeybek beySudakı kımyasal maddler sebep oluyor dıye düşünüyorum, Kuyunun ıyı havalandırılması bır yerde azda olsa koruyucu olabilir.
Bu durumun neden kaynaklanabilceği hakkında bir fikriniz var mı.Manyetik alan konusu,sizi yanlış yola götü-
rür.Böyle bir olasılığı hiç düşünmeyin.
Bunun üzerine duracağım çalışma alanlarıyla ilgili bir araştırmam olacak ama yinede aklımı kurcalayan şu motorun rotoruna ve döküm kısmına temas eden civatalar erirken asit gibi bir şeyden etkilenip plastik kısmına temas eden kısımlar erimiyBenimde başıma gelmişti dalgıç pompanın vidaları hatta kablosu bile üç ay geçmeden iflas ediyordu. Dalgıcın yanına 10 luk demir, bakır topraklama çubuğu ve galvaniz şerit salladım. Bakır çubuk yeşil 10 luk demir kırmızı 5 lik çivi gibi, şeritte kağıt gibi ve rengide acayıp olmuştu. Suyun kokusundan aklıma asitli olduğu geldi. Motoru temiz suda çalıştırdık 6 ay geçti hiç bir tepkime ve renk değişimi olmadı. Asitli olmasınıda demir çubuğun erimesinden anladık. Asitte çalışan arkadaş söylemişti.
Katodik koruma veya kimyasal pil etkisi konusunu inceleyin buyuk ihtimal öyle Kolay gelsinBu durumun neden kaynaklanabilceği hakkında bir fikriniz var mı.
Bu durumun neden kaynaklanabilceği hakkında bir fikriniz var mı.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?