Piyasadaki GMTCNT ekibinin destek algısı hiç te olumsuz değil.
Telefon desteği, uzak bağlantı desteği, ücretsiz seminerler ve ihtiyaç anında müşterinin yanında olup yüz yüze yardımcı olmak. Bunların hepsini yapıyorlar.
PLC, HMI, Hız Kontrol ve Servo olarak ürün gamları da tam. Böylelikle desteği tek noktadan almak çözümü daha da kolaylaştırıp hızlandırıyor.
KNX Standardı, küçük bir rezidansın içerisindeki aydınlatma, perde panjur, klima kontrolünden, Dünya’nın en büyük havalimanlarındaki aydınlatma otomasyonu gibi çözümler için tercih edilen bir Dünya standardıdır.
bizde GMTCNT ürünlerini kullanıyoruz ve fiyatına göre oldukça iyi cihazlar teknik destek konusunda çok iyiler telefondan olsun yüz yüze olsun çok iyi ilgileniyorlar.
Daha önceden burada FAST firması ile ilgili yazılanları ve mağduriyetleri okumuştum. Bende ne zamandır Delta firmasının destek konusunda bizlere yardımcı olmasını bekliyordum.
Sizlere iyi bir haberim olacak. Geçenlerde bir arkadaşla yaptığım sohbette Delta nın desteğe başladığını duydum. Hatta forum konusunda çalışmalara başlamışlar ve FAST firmasından da iki arkadaşı bünyelerine dahil etmişler.
Şu ana kadar bulduğum iletişim bilgilerini sizlerle paylaşmak istedim.
Kendimizi Forum sitesi olmadan program yazabilecek duruma getirmek zorundayız. Takıldığımız yerlerde datasheet üzerinden sorunumuzu çözebilmeliyiz. Bu alışkanlığı kazanmak lazım.
Kendimizi Forum sitesi olmadan program yazabilecek duruma getirmek zorundayız. Takıldığımız yerlerde datasheet üzerinden sorunumuzu çözebilmeliyiz. Bu alışkanlığı kazanmak lazım.
simens, omron, delta... farklı modüllerle çalışınca hafıza doluyor, unutuyor insan. 3 yıl önce beş altı makineyi basit akıllı roleler ile çalıştırıyordum, geçen yine denk geldi bir makinede kan ter içinde kalmıştım.
Kendimizi Forum sitesi olmadan program yazabilecek duruma getirmek zorundayız. Takıldığımız yerlerde datasheet üzerinden sorunumuzu çözebilmeliyiz. Bu alışkanlığı kazanmak lazım.
O kadar farkılı senaryolarla karşılaşıyoruzki bazen gözümüzün önünde olanı göremiyoruz ister istemez desteğe ihtiyaç duyuyoruz herşey, bir dökümana sığdırmak bazı durumlar için imkansız o zamanda destek gerekiyor.
Düşünsenize siemens derya deniz herşeyi dökümanlarda vardır belkide ama o kadar çok döküman varki ihtiyacınız olanı arayıp bulmak bazen çok zaman alıyor bazen gözden kaçıyor veya hiç bulamıyorsunuz bu tür durumlarda mecburen desteğe yani bir muhataba ihtiyaç oluyor maalesef.
Ama dediğinizde haklısınız biryere kadar kendi kendimize yetebilmeliyiz. Mesela ben iki delta plc haberleştirmeyi ilk yaptığımda birkaç gün başaramamıştım ve FAST deltayla olan işbirliğini bitirdiği için destek bulamamıştım ama birkaç gün uğraşıp bol bol döküman karıştırıp çözdüm şimdi çok kolaymış onu anladım
Haklısınız. Zaman kısıtlaması varsa hızlı çözüm oluyor. Formun Kapandıgı dönemde bende ilk servo sürme işlemimi yapmam gerekiyordu. Beni biraz yordu ama çok iyi bir şekilde kavramama sebeb oldu. Öğrendiğim şeyler daha kalıcı oldu ve bana daha çok cesaret verdi bu durum. Sorunları çözebilmenin yollarını öğretiyor insana.