by lent Yönetici Yönetici Yönetici Katılım 21 Nis 2009 Mesajlar 12,012 Puanları 3,256 30 Nis 2016 #11 @☆nikolatesla☆, @acaroz abimizin verdiği https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/rüzgar-türbini-için-alternatör-yapımı.85796/ paylaşımı oku göreceğin gibi ve araçlardaki alternatör mantığı üretim için belli devir yakalamak gerek oto için 700 devir gibi, buraya kadar voltaj artar burdan sonra sabit gider akım artar. Sağolsun @ŞEF Mehmet Usta hep derdi.
@☆nikolatesla☆, @acaroz abimizin verdiği https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/rüzgar-türbini-için-alternatör-yapımı.85796/ paylaşımı oku göreceğin gibi ve araçlardaki alternatör mantığı üretim için belli devir yakalamak gerek oto için 700 devir gibi, buraya kadar voltaj artar burdan sonra sabit gider akım artar. Sağolsun @ŞEF Mehmet Usta hep derdi.
serkan_48 Üye dümdüz üye Katılım 5 Ağu 2009 Mesajlar 14,111 Puanları 4,156 Yaş 43 Konum Antalya 30 Nis 2016 #12 araba alternatorleri ayrı bir konudur. Voltajı sabitlemesi uyatım sargısı ve konjektor sayesindedir. bir devre üzerinden gecen akım unlu ohm kanununa goredir. Voltaj ve dirence göre değişir. sabit mıknatıslı bir alternator devir tukseldikçe voltaj yukaelir. Devir dustukçede duser. Doğru orantılıdır.
araba alternatorleri ayrı bir konudur. Voltajı sabitlemesi uyatım sargısı ve konjektor sayesindedir. bir devre üzerinden gecen akım unlu ohm kanununa goredir. Voltaj ve dirence göre değişir. sabit mıknatıslı bir alternator devir tukseldikçe voltaj yukaelir. Devir dustukçede duser. Doğru orantılıdır.