Merhaba yüksek dur kalkı olan bir ac motorlu redüktörlü sistem sürücü ile kontrol edilecektir. Elektromanyetik fren vs kullanmalı mıyım yoksa sürücü yeterli midir? Nelere dikkat etmeliyim bu tür durumlarda
Merhaba yüksek dur kalkı olan bir ac motorlu redüktörlü sistem sürücü ile kontrol edilecektir. Elektromanyetik fren vs kullanmalı mıyım yoksa sürücü yeterli midir? Nelere dikkat etmeliyim bu tür durumlarda
Elektromanyetik fren daha çok vinç uygulamalarında kullanılıyor, zaten redüktör ve sürücü kullanılacakmış sürücünün kalkış ve duruş ayarlarıyla yapabilirsin, harici bir fren kullanmana gerek yok bence
Merhaba yüksek dur kalkı olan bir ac motorlu redüktörlü sistem sürücü ile kontrol edilecektir. Elektromanyetik fren vs kullanmalı mıyım yoksa sürücü yeterli midir? Nelere dikkat etmeliyim bu tür durumlarda
Eger dur kalk süreleri çok kısa ise,mesela 2-3 saniyede bir dur kalk yapacaksanız o zaman fren-kavrama ikilisinden kullanmanızda fayda var.Çünki motorlar ilk kalkış anında demaraj akımı denen akımı çekerler.
Bu sebeple eger boşta bekleme süreniz çok azsa motoru hiç durdurmayın.Biz maske makinasında bu şekilde kullandık.
2 sn kadar sık değil kaç sn aralıklar olacak ben de tam bilmiyorum ama 30 -45 sn de bir gibi olabilir.
Fren kavrama ikilisi dediğiniz nedir acaba, bilmiyorum? Bir de bu sürücülerde bulunan dahili fren kıyıcı bu işe yarıyor mu? @alarmko
2 sn kadar sık değil kaç sn aralıklar olacak ben de tam bilmiyorum ama 30 -45 sn de bir gibi olabilir.
Fren kavrama ikilisi dediğiniz nedir acaba, bilmiyorum? Bir de bu sürücülerde bulunan dahili fren kıyıcı bu işe yarıyor mu? @alarmko
Dahili fren kıyıcı ,eğer yükünuz yüksek ataletli bir yük ise,sürücü duruş rampasina geçtiğinde ataletten dolayı motordan sürücüye rejeneratif akım oluşur. Bu istenmeyen bir durumdur.surucunun dc bara geriliminin aşırı yükselmesine sürücünün zarar görmesine sebep olabilir.bunu engellemek için bu geri dönen rejeneratif voltaj kiyilarak bara geriliminin o anki değerine göre uygun frekansta frenleme drencine enjekte edilip sönumlenerek sürücünün bara gerilimi sabit tutulur.