Roboelektronik
Üye
- Katılım
- 14 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,441
- Puanları
- 1
sulomax ' Alıntı:sözlerinizin agırıma gitmesi gibi bi durum yok.tam tersi oldugunu düşündüğüm için o cevabı yazdım.istediğiniz bilgileri sirket politikaları geregi veremiyecegim.kusuruma bakmayın.ama düşündüğünüz gibi karısık bişey degil ve diğer piyasada bulunan ürünlerle aynı özelliklerde ayrıca bahsettiğim hatayı yapan arkadaslar ben bundan binlerce defa montaj yaptım hiç bi problem yoktu ben de hata yok demekteler.zaten benim demek istediğimde bu demekki bir anlık hata bunun olabilecegini neden kabul etmiyolar.biz demiyoruz ki sen bu işi bilmiyosun.insanlık hali her kez hata yapar bizde yapıyoruz mesela arkadaslar yazdı siteye koyucaz bundan sonra..ben biraz daha önyargısız davranılması gerektiğini düşünüyorum.tesisat ta sorun vardır denildiğinde hemen savunmaya gecilmemeli dinleyip,gerekli kontroller yapıldıktan sonra teknik servislere müracaat edilmeli.bunu diyorum sadece en nihayetinde ilk mesajımda da söyledim 15 servisin yarısına gercekten gerekli oldugu bizim ürünlerimizden kaynaklandıgı için gidiliyo.sadece bahsettiğim soruları sorarken kötü niyetli olmadıgımızı meseleyi daha iyi anlayıp gereksiz iş gücü kaybını önlemek için sordugumuzu elektrikci arkadasların anlamasını istiyorum.tamam bvelki bazı firmalar direk baslarından atmak için karsı tarafı suclu ilan ediyolar ama biz öyle degiliz bu ön yargı ortadan kalksın istiyorum...tesekkür ederim tekrar...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?