ademcelik Profesyonel Üye Katılım 26 Tem 2008 Mesajlar 2,334 Puanları 656 Yaş 41 24 Kas 2016 #21 eğer fırsatınız varsa sorunu orta gerilim ile çözebilirsiniz. daha az maliyetli olacaktır.
sami inci Profesyonel Üye Katılım 24 Şub 2016 Mesajlar 7,841 Puanları 3,956 Konum İstanbul 24 Kas 2016 #22 Böyle bir durum için,sürücü dışındaki yolverme şekilleri bence cinayettir.
wesulkrk Üye Katılım 16 May 2012 Mesajlar 127 Puanları 1 25 Kas 2016 #23 ademcelik' Alıntı: trafo sizinse besleme gerilimini artırırsınız. ama trafo sizin değilse kademe ile gerilim artırma şansınız da olmaz. 400 v %5 gerilim düşümünde hat sonu gerilim 380v olur. ayrıca kombanzasyon ile ince kesit kullanmanızı önermem. kombanzasyon devre dışı kaldığında kablolar fazla akım çekerek ısınacaktır. Genişletmek için tıkla ... Kompanzasyon devre dışı kalınca motor duracak şekilde kumanda edilebilir
ademcelik' Alıntı: trafo sizinse besleme gerilimini artırırsınız. ama trafo sizin değilse kademe ile gerilim artırma şansınız da olmaz. 400 v %5 gerilim düşümünde hat sonu gerilim 380v olur. ayrıca kombanzasyon ile ince kesit kullanmanızı önermem. kombanzasyon devre dışı kaldığında kablolar fazla akım çekerek ısınacaktır. Genişletmek için tıkla ... Kompanzasyon devre dışı kalınca motor duracak şekilde kumanda edilebilir