Merhaba. Bu değiştirdiğiniz hepa filtresi motor çıkışına konulan ve motorda partikül (olası kirli parçalar, örneğin motorun kömür fırçalarının dağılan tozu gibi) olması durumunda ve cyclone sürahisinden en az 2 filtreden daha geçtikten ve motor içine emildikten sonra dış havaya verillmeden önce bu hepa filtreyle korunan kısmıdır. Bazı tiplerde yıkanabilir (örneğin Cyclone'lu Goldmaster'larda) ve hiç değiştirilmeden sürekli kullanılabilir olduğu halde, bazı tiplerinde (örneğin Cyclone'lu Fakir Ranger gibi) yıkanmayıp arada basınçlı hava tutularak temizlenmesi ve 6 ayda bir bu hepa filtrenin (motor çıkışındaki) mutlaka değiştirilmesi tavsiyesi kendi kitapçığında belirtiliyor.
Eğer orijinal parça (ürün markasına çok uygunu, orijinalini ) kullanmadıysanız bu hepa filtreyi kesinlikle kullanmayın, çünkü sadece orijinal hepa filtreyi bu motor çıkışı kısmında kullanırsanız "Cyclone teknolojili" bu süpürgeniz % 99,99 oranında tozu içerideki toplam filtrelerinde tutabilmiş olur, yani % 0.01 oranında tozun dışa kaçak payı yine vardır, yani % 100 bu tozu tutamaz. Ayni durumun sulu sistem süpürgelerde de % 99.99 tozu suya hapsetme ve % 0.01 oranında havaya kaçırma oranı mevcuttur diye biliyorum.
Ancak her 2 tip (Cyclone teknolojisi ve sulu sistemli) süpürgeler, normal kağıt torbalı süpürgelerden çok daha fazla toz tutma yüzdesine sahiptir, yani sıradan kağıt torbalılarda % 99.99 oranında tutma durumu hiçbir zaman yoktur, her zaman çok daha fazla dış havaya tozun kaçak oranı vardır. Kolay gelsin.