Tek faz muhabbeti şöyle 3 sargı var açıkça görünüyor AC bunu köprü diyodu içinde çıkış DC +kutup ve şase şeklinde. Amper iddiasına destek yorum yok zira ölçüm yapmamış forumu araştırırsan (Sn. Şef bu konuda daha iyi bilgi veryor) bu konuda hesap formül mevcut.
resimli bir şekilde yardımcı olabilir misiniz ? Tübitak destekli bir projemde 40-50 amperlik bir destek olmasını istiyorum.
Eğer bunu başarabilirsem kamu için çok yararlı olacak
bunun motoru 48v 14-20A ile çalıştırılıyor alacağın değerler de farklı olmayacaktır. 190A almak çok büyük bir addiadır.
Motordan zaten 3 sargı için 3 kalın ve 5 adet (sensör) ince kablo çıkıyor. Yani yapı aynı, önceden söylediğim gibi Mehmet Beyin (Şef lakaplı üye) konularına göz atın. Yıllarını vermiş bu konuda vidyo hazırlamış işin tüm detaylarını anlatmış örnek birisidir!
Sayın tdoktoru.
Öncelikle internette gördüğünüz her videoya inanmayın derim. Sizin aklınıza ve mantığınıza uyuyorsa mesele yok, uymuyorsa boşverin gitsin. Gelelim 190 amper olayına. Nerede yazdığımı hatırlamıyorum ama gene bu video için verdiğim cevap, bu motor değil 190 amper, 19 amper bile veremez.
Ayrıca böyle sabit mıknatıslı alternatör sarımlarında tek faz yerine 3 faz sarılması daha verimli olur.
İkinci bir ayrıntı,
İmalatı motor olarak yapılan bir cihazı alternatör olarak kullanmak verimli olmaz. Çünkü bu motordan yüksek verim almak için ince tel kullanılır. Halbuki alternatörden yüksek akım alabilmek için kalın tel kullanmak gerekir.
Alternatör konularını incelemek için youtube'da Mehmet ŞİRANLI yazın ve videolarımı inceleyin.
Sayın tdoktoru.
Öncelikle internette gördüğünüz her videoya inanmayın derim. Sizin aklınıza ve mantığınıza uyuyorsa mesele yok, uymuyorsa boşverin gitsin. Gelelim 190 amper olayına. Nerede yazdığımı hatırlamıyorum ama gene bu video için verdiğim cevap, bu motor değil 190 amper, 19 amper bile veremez.
Ayrıca böyle sabit mıknatıslı alternatör sarımlarında tek faz yerine 3 faz sarılması daha verimli olur.
İkinci bir ayrıntı,
İmalatı motor olarak yapılan bir cihazı alternatör olarak kullanmak verimli olmaz. Çünkü bu motordan yüksek verim almak için ince tel kullanılır. Halbuki alternatörden yüksek akım alabilmek için kalın tel kullanmak gerekir.
Alternatör konularını incelemek için youtube'da Mehmet ŞİRANLI yazın ve videolarımı inceleyin.
merhaba yazdıklarınıza aynen katılıyorum 190 A bence bu işi yapan kişinin ölçü aletınde bır sorun var yada yanlış okuyor bisikler motoru 190 A mumkun değıl oyle bışey olsa dünyada devrım olur çağ atlanır duşunsenıze bisiklet motoru 190 A 48 voltta verdığını yaklaşik 10 KW halbukı bisiklet motorlarının 1 kW bulmıyan verımlılıkte çalışıyor bu iş şarlatanlık veya bilinçsizlikten kaynaklanan bir iddia