Firma Ünvanı: Enmes Otomasyon
Faaliyet alanı: Makine Elektrik, Elektronik ve Otomasyon Çözümleri, DegDrive Sürücü Satışı
Adres: Aladdinbey mah. 628. sok. No: 1/ı Elektromekanik plaza Nilüfer/BURSA
Telefon: 0224 441 5760
Fax: 0224 441 5761
Web Sitesi: http://www.enmesotomasyon.com
mail adresi: info@enmesotomasyon.com | semihsonmez@enmesotomasyon.com
Yetkili Kişi: Semih SÖNMEZ | 0532 396 6686
Enmes Otomasyon
; 2013 yılında kurulmuş olup, tekstil, kimya, gıda, yem, çimento, kauçuk, pvc ve benzeri tüm üretim sektörlerinde makine revizyonu, makine modernizasyonu ve sıvı, toz ve granül esaslı üretim için gerekli olan reçete bazlı üretim otomasyonları, mikser otomasyonları, dolum ve paketleme makineleri, bant kantarları ve benzeri tüm üretim proseslerinin otomasyonu için çözümler sunmaktadır. Faaliyet alanı olarak ilgili prosesin projelendirilmesi, ana-lokal panoların imalatı, PLC, operatör panel ve SCADA programlarının yazılması, kablo listelerinin ve malzemelerinin dökümü yapılarak hazırlanması ve sistemin devreye alınıp eğitimi verilerek müşteri teslimi gerçekleştirilmektedir.
Misyonumuz
Her yerde ve her zaman elektrik, elektronik, mekanik ve ısı geri dönüşüm sistemleri imkanlarını vermek. Mevcut ve yeni kurulacak sanayi ve ticari işletmeler ile konutların ihtiyaçlarına öncelikle ve özellikle mühendislik bilgi ve beceri desteği esasına oturtulmuş yüksek kaliteli ve uygun maliyetli hizmet sunarak çözüm getirmektir.
Vizyonumuz
Doğru, Etkin, Hızlı çözüm için için aranan ilk kuruş olmak.
Kalite Politikamız
Planlı ve sistematik faaliyetlerle hataları en aza indirmek ve kaliteyi sürekli iyileştirerek müşterilerimizin değişen beklentilerini karşılayacak dinamik bir yapı oluşturmak. Kaliteye ilk defa, zamanında ve ekonomik olarak ve sonuçta müşterilerimizin güvenini kazanmak hepimizin en önemli görevidir.
Dürüstlük ve Şeffaflık
Şirket içinde açık, net ve sağlıklı iletişim sağlamak. Müşteriler için en doğru ve en uygun maliyetli çözüm üretmek. Şirket dışında saygılı, açık ve güven veren bir imaj yaratmak ve bu özellikleri korumak ve geliştirmektir.
Müşteri ile Bütünleşme ve Müşteri Memnuniyeti
Müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesini sağlamak. Müşteriye odaklanmak ve müşteri isteklerini öncelikli olarak gözetmek. Müşterilere teknik bilgi ve desteği sağlamak. Teknolojik gelişmeleri izlemek ve elde edilen bilgileri müşterilerle paylaşmak. Müşterilerin eğitimine doğrudan katkıda bulunmak. Müşterilerin verimlilik ve karlılığının yükselmesine yönelik çalışmaların yapılmasına zemin hazırlamak ve yürütülmesine zemin hazırlamak. Müşterilere hızlı, zamanında ve etkin hizmet vererek stok maliyetlerinin düşürülmesine katkıda bulunmak ve gerektiğinde müşteriler yerine stok tutmak.