Yani ne yapmak lazım? Bunları okudum zaten çözümünü bulamadım ölçüm ettim voltaj artışı yükselmesi vs göremedim.439 ve 440 Hataları:
Ekli dosyayı görüntüle 99132
DC Link gerilimi çok yüksek olduğunda, inverter yavaşlama rampasını "Deceleration Ramp"dondurabilir.
Öte yandan, çıkış akımı çok yüksek olduğunda, inverter bu akımı azaltmak için hızlanma rampasını yavaşlatabilir veya dondurabilir.
Bu önlemler sırasıyla F022 ve F070 hatalarının meydana gelmesini engeller.
Her iki koruma normalde inverter işlemi sırasında farklı zamanlarda gerçekleşir, ancak aynı anda meydana gelmesi durumunda, DC Link sınırlaması daha önemlidir.
Frenleme sırasında DC Link gerilimi sınırlaması, frenleme gücünü ve torkunu sınırlayarak inverterin aşırı gerilim nedeniyle kapanmasını önler (F022).
Bu durum genellikle yüksek momenti (ağır) olan bir yükün yavaşladığı veya kısa bir Deceleration süresinin programlandığı durumlarda meydana gelir.
F022 DC Link Aşırı Gerilim
Ara devre üzerinde aşırı gerilim hatası.
Yanlış gerilim beslemesi; inverter etiketindeki verilerin güç kaynağı ve P296 parametresi ile uyumlu olup olmadığını kontrol edin.
Besleme gerilimi çok yüksek, DC Link maksimum değeri aşan bir gerilim oluşturuyor (Seviye F022), sayfa 10-3'teki 10.1 Tablosu'na göre.
Yük ataleti çok yüksek veya yavaşlama rampası çok hızlı.
P151 ayarı çok yüksek.
Ekli dosyayı görüntüle 99131
F070 Aşırı Akım/Kısa Devre
Çıkış, DC Link veya fren direncinde aşırı akım veya kısa devre.
İki motor fazı arasında kısa devre.
IGBT modülü kısa devre veya hasarlı.
Çok kısa bir Acceleration, hızlanma rampasıyla başlatma.
Flying Start işlevi olmadan motorun dönmeye başlaması.
Evet hocam bunları izledim ama nasıl çözeceğimi bulamadım. Nereye ne şekilde müdehale etmem gerek aşırı akım veya aşırı voltaj gibi bir sorun da gözlemleyemedim.
Kayar otomat bağlı bir ekseni taşıyor evet. Yük ağır ancak bugüne kadar bu şekilde çalışıyordu yeni kurulan bir sistem değil yanlış yük hesabı yapılmış olacağını sanmıyorum. Bu parametreleri direk sürücüden mi ayarlıyoruz.F022 ve F070 uyarılarının son satırlarına bakın akselerasyon ve özellike deselerasyon sürelerini arttırın. Yükünüz ağırmı?
Kayar otomat bağlı bir ekseni taşıyor evet. Yük ağır ancak bugüne kadar bu şekilde çalışıyordu yeni kurulan bir sistem değil yanlış yük hesabı yapılmış olacağını sanmıyorum. Bu parametreleri direk sürücüden mi ayarlıyoruz.
Firen direnci bağlı olduğunu görmedim sisteme. Motorun kendisi frenli servo diye biliyorum.motorda elektromanyetik fren var mı?
evet, motorun arkasındaki fiziki frenden bahsediyorum. bu frenin doğru çalıştığından ve motorun milinde sıkışma olup olmadığından emin olun. böyle bi durum varsa boşta çalıştığında bile farklı bi ses duyabilirsiniz.Firen direnci bağlı olduğunu görmedim sisteme. Motorun kendisi frenli servo diye biliyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?