ibracan ustam ben halen bu şekilde yani arızalı şekilde kullanmaya devam ediyorum arıza ilerlesin diye bekliyorum ama aynı şekilde devam ediyor, kondansatörlerden kaynaklaniyor olabilir diye arızalı kondansatör varsa şişme yapıp kendini belli eder diye düşünmüştüm ama galiba kondansatör arızası değil.
Bimeksten almıştım bu tv yi ve +3 yıl garanti hizmeti eklettirmistim lakin bimeks kapandı. Tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum konuyla alakalı, bakalım nasıl bir sonuç çıkacak.
Şu an benim tv nin arızasıyla ilgili bir gelişme yok. Şayet siz bir çözüm bulabilirseniz lütfen paylaşın buradan. Ola ki çözüm bulunursa, arızayı gideren tamirciden nerede sıkıntı olduğunu ve tamir aşamasını detaylıca öğrenip buradan paylaşırsanız bize de ışık olursunuz.