Frenleme Direnci olmazsa?

arkadaşlar frenleme direncini kullanma sebebi nedir..neyi korumak kullanırız,uçlarını nereye bağlarız,direnç seçimini neye göre yaparız..yardımcı olursanız sevinirim..
 
Kelimesi ile Katılıyorum.Sürücü içinde kullanılan_yani zaten bir frenleme direnci var_yetersiz gelebilir.
Parametreler ile birçok sürücüde "dışarıdada fren direncim var onuda kullan" diyebilirsiniz.
Elektronik pahalı bir ugraştır.Fren direnci ise bildiğimiz omik bir kavramdır.
Kullanılmaması proje gruplarında bile tavsiye edilmez.
Saygılarımla
 
selamın aleyküm arkadaşlar size bişey sormak istiyorum ben çanakkalede kartal asansör şirketinde görewvli montaj elamanıyım biz montajlarımızda genellikle astek soketli pano kullanıyoruz c siz montajı pratik oluyo yanlız birkaç tane panoyla başımız dertte montajı yapalı daha 6 ay kadar oldu sürekli arıza yapıyorlar arızaları sürekli katını geçiyor yukarı vuruyor fileksbil kablosunu değiştirdim kartı dehiştirdim tüpleri değitirdim elektirk akımını ölçtüm sorunu çözemedim üç gün iyi dördüncü gün arızalı kafayı yemek üzereyim fabrikasını arıyorum mantıklı bir cevap vermiyorlar alet katına geliyor ikinci hıza geçiyor ikinci hızla katını geçiyor bazen stopta kesmiyor manyetik tüp kullanıyoruz stoplarda bu yüzden kaçtane motor yandı sizce bunun nedeni ne olabilir yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler ..
 
Speed (HIZ) kontrolde sürücüdeki dahili fren direnci yeterlidir. Ancak pozisyon kontrolü yapıyorsanız. Motor bir iş içinde sürekli ileri geri hareket ediyor ise sürücünün ilgili girişlerine watlı uygun ohmaj harici direnç bağlanmalıdır. Bu direncin teknik özellikleri yine kullanılan sürücünün manuelinde belirtilen ohmaj ve watta olmalıdır.
 
Bu gibi durumlarda frenleme direnci olmassa olmazlardan dır motor kararsız çalışır eğer bu sürücü bir asansörde ise kesinlikle kat seviyelemesini düzgün yapamazsınız,Dahası var bunun sonucu olarakta çok olumsuz hatta kazalara sebep olursunuz benim tavsiyem mutlaka frenleme direncini kullanınız.

Saygılarımla
 
Arkadaşın nicinden asansörcü olduğu kanaatine vardım .
Bu değerleri asansör uygulamalarına göre verdim.
Aşağı yukarı bütün markaların değerleri birbiri ile aynı.
 
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
 
Yurtdışından gelen yeni bir makinede 3 kere üst üste danfoss vlt 6000 yaktım. Sorunu buldum arkadaşlar, frende kullanılan direncin uygun olmayışı. Firma ise malesef kabullenmiyor. Ama şuan problemsiz çalıştırıyorum. Direnç kullanılmalı ama önemlisi uygun direnç kullanılması.
 
arkadaşım sürücünün modeli ne bilmiyorun en basitinden ben danfoss kullanıyorum firmayı ara modelini ver sana ne gerekiyorsa söylerler
 

Forum istatistikleri

Konular
129,833
Mesajlar
930,586
Kullanıcılar
452,659
Son üye
ertkn

Yeni konular

Geri
Üst