Görmeden inanmam diye buna derim!

ya ben sana sadece örnek gösteriyorum

Bu forumlarda ki amaç bilgiyi paylaşmak
Sorarsak herkez vatanını seviyordur ama iş uygulamaya gelince herkez mualefet olur.
Tamam kardeşim yapmıyoruz zaten bu ülke bunu haketmiyor.
Biz bunu bizzat kanadalı profesörle başınızdakilere anlatamadık ki sana anlatalım.

Yalan değil enerji bakanlığıyla bile görüşüldü ama rand işte
Sen sanıyormusun ki yüzlerce ton yağ alınacak ve bundan kimse nemalanmayacak.

Sen sallıyorum sanıyorsundur.Al bu linki incele

PESCO-BEAM dünyanın en büyük geri dönüşüm firmasıdır.
REDRAGON da bu teknolojiyi bulan firmadır.
B.T.S. de bu teknolojiyi TÜRKİYE'ye kazandırmak isteyen firmadır ve REDRAGON un stratejik ortağıdır.
TEİAŞ ise böyle bişey olamaz kardeşim diyen kurum dur.

http://www.redragon.ca/partners.htm
 
Son düzenleme:
peki sana şöyle diyeyim diyelimki 50 000 liralık bir otoya biniyorsun yağ değişim zamanı geldi ve ikitane atölyeye gittin biri bildik tanıdık bir markaya 120 lira dedi. diğer atölyedede sizin yağınızı temizleyelim eskisinden iyi olur deki ne yaparsınız

bir milyon dolara trafo alıyoruz arkadaşım 30 000 liranın hesabı yapılmaz
yeni yağ - temizlenen yağ= 30 000
 
ya ben sana sadece örnek gösteriyorum

Bu forumlarda ki amaç bilgiyi paylaşmak
Sorarsak herkez vatanını seviyordur ama iş uygulamaya gelince herkez mualefet olur.
Tamam kardeşim yapmıyoruz zaten bu ülke bunu haketmiyor.
Biz bunu bizzat kanadalı profesörle başınızdakilere anlatamadık ki sana anlatalım.

Yalan değil enerji bakanlığıyla bile görüşüldü ama rand işte
Sen sanıyormusun ki yüzlerce ton yağ alınacak ve bundan kimse nemalanmayacak.

Sen sallıyorum sanıyorsundur.Al bu linki incele

PESCO-BEAM dünyanın en büyük geri dönüşüm firmasıdır.
REDRAGON da bu teknolojiyi bulan firmadır.
B.T.S. de bu teknolojiyi TÜRKİYE'ye kazandırmak isteyen firmadır ve REDRAGON un stratejik ortağıdır.
TEİAŞ ise böyle bişey olamaz kardeşim diyen kurum dur.

Redragon Oil and Gas Systems - Partners

___

Trafo yağını tanımadan yorum yapıyorsun 1
Trafonun yağının değişimi rejenerasyon işleminden daha riskli 2
Ayrıca trafoların fiyatı okadar ucuz değil 2 milyon eurodan başlıyor.
Asıl risk değişim
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
salladığını söylemiyorum sana yalnızca diyorumki o trafolar senin olsa 1milyom dolarlık bunların yağını yalnızca 30bin lira için başka bir firmayla çalışırmısın

arabanın yağını hangi yağla değiştiriyorsunuz?

___

size şöyle bir yol önereyim

türkiyede iki tane y.g.kablo üreticisi vardı(demirer ve prysmian) şimdi hes kabloda üretim bandı kurdu ama teiaş bunlardan kablo almadı bunlarda referans olması amacı ile şimdi hatırlamadığım bir hattın ücret almadan kablajını yapıyor tabi sonra iş almaya başlayacaklar

___

o paralar alımam trafo 380/154 veya 380/34.5 300 mva dır
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
sana son birşey daha yazacağım değerlendirmeni kendin yap

1. Otomobil yağlarının geri dönüşümü yapılıyor.
Uygulaması kanadada mevcut ve bende üzerinde denemeler yapıyorum.

2. Trafo yağı petrolden en kolay çıkarılan yağdır.
Sadece 2 kez rafineri edilir ve çıkan yağ izolasyon yağıdır.
Daha sonra treatman yolu ile nemi atılır.Kafanızı imalatçılar karıştırıyor sizin.

3. Satın aldığınız yağlar zaten petrolden üretilmiyor mu?

4. Yağ değişim işlemini yaparken trafo dan yağı tamamen boşaltırsın ve yeni yağ ile
sargıları yıkadığını sanırsın, petekleri yıkayamazsın.

5. Yeni yağı doldurduğun zaman peteklerdeki ve sargılardaki eski yağlar senin
yeni yağının rengini derhal bozacaktır ve değişim ömrünü kısaltacaktır.

6. Yağ değişimini yaptığın trafolar 1960-1970 modelli trafolar olduğundan o zamanki
sargı izolasyon maddeleri ile (kağıt-vernik vb.) reaksiyona girme olasılığı olacağından
risk taşıyacaktır.(vernikler çözülebilir) Örneği çok...

7. Yeni yağ doldurulmuş bir trafoya uyguladığın vakum ile sargılar arasındaki hava
kabarcıklarını tam anlamı ile aldığından emin değilsen, trafoyu devreye alırken
yusuf yusuf edeceğinden ben adım gibi eminim.

8. Rejenerasyon işleminden geçen trafodaki yağ ile değiştirilen yağ arasında 5 yıl ve
üzerinde yaşlanma farkı vardır.
Yani değişim yapılan trafonun yağ ömrü 10 yıl ise
Rejenerasyon işlemi uygulanan trafonun yağ ömrü ise 15 yıl ve üzeridir.
Bunu avrupada yapılan testlere göre yazdım, k.... uydurmadım.

9. Rejenerasyon işlemi uygulanan trafo aynı treatman gibi yapılır.
Böylelikle hem trafo yıkanır hemde yağ yenilenir.Yağ trafodan boşaltılmaz.

10.Dünyada petrol rezervleri azalıyor.15-20 sene sonra mecburen yapılacak Türkiye'de.

11.Bu işlem dünyada 40 senedir uygulanan bir işlem, çünkü hem güvenli hem hesaplı.

12.Dünyada deri dönüşümü yapılamayan tek şey insan.

13.Yeterince uzattım bitiriyorum.Bazı kafalar yüzünden yeraltı kaynaklarını bile işlemesini
bilmeyen biryerde yaşıyoruz.Kaldı ki yer yüzündekini işleyelim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
peki bunu nasıl yapıyorsunuz adamlar yağı yapıyor biz kullanıyoruz kirletiyoruz sen alıyorsun yenisinden daha iyi bir yağ olacak şekilde temizliyorsun. temizliyorsun tamam ama yenissinden daha iyi nasıl yapıyorsun sizde yağ üreticilerinde olmayan bir teknolojimi var inandırıcı gelmiyor sizin yaptığınızı onlar orjinaline neden yapamıyor
 
Anlaşamadığımız şey de bu ya
Aynı teknejojiyi kullanıyoruz
yeni yağdan iyi oluyor derken bu yapılan işlem sayısı ile orantılı
TEİAŞ ın bir yağ alım şartnamesi var adamlar oraya kadar hazırlayıp satıyor.

___

Anlaşamadığımız şey de bu ya
Aynı teknejojiyi kullanıyoruz
yeni yağdan iyi oluyor derken bu yapılan işlem sayısı ile orantılı
TEİAŞ ın bir yağ alım şartnamesi var adamlar oraya kadar hazırlayıp satıyor.
Şartname diyor ki yağ rengi 1 olacak
Bir 2 tur fazla çevirdiğimiz zaman haliyle 0.5 oluyor 0 da yaparız
bu işlemle alakalı

___

Piyasada hurdacılar motor yağlarını varili 70 80 tl ye alıyor
Ne işlerine yarıyor bunlar?
Bunları bazı firmalar toplayıp yurt dışına satıyorlar orada tekrar geri dönüşümü yapılıyor bunların.

___

Al bide burdan yak
TEİAŞ 1200 TON YAĞ ALIYOR.
Biz ne anlatıyoz onlar ne yapıyor.
Bu ilan bizim görüşmelerimizden hemen sonra yayınlandı.
Nekadar ilgisiz olduklarını kendin gör.

http://www.dgmarket.com.tr/tenders/np-notice.do~3325961
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
tamam gel birde bizim müdürle görüş ozaman 1.iletim
 
cumhurka kardeş ;
Anlaşılan bu pazarda tam yer edinmek istiyorsunuz... Başarılar dilemekle beraber ,-bana- ; son kullanıcıya (sanayi tesis ,fabrika) hitab eden kişiler olarak bu sistem pek cazip gelmiyor doğrusu..
Siz Enerji Bakanlığına ve en azından Müsteşerlığa bir birifing verseniz daha iyi olur...

Niye cazip gelmez...
Çünkü ben şahsen ; miltonlarca TL lik tesis sahibine ,Bakım sırasında ;
"Abi sizin yağ İyi sıhhatte olsunlara karışmış bi temizleyelim de eskisinde daha iyi olsun " diye ikna edemem...
 
Son düzenleme:
bahsetmiş olduğunuz işle alakalı olarak , teiaş zaten yag satınalma şartnamesine yeni yağ ibaresiyle başlıyor, burdan bakılırsa teiaşa çamur atmaya gerek yok , 2. cisi eskimiş trafo yağları pcb kansorojen malzeme ihtiva etme özelliğine sahiptir siz kendi yağınızda pcb testi yaptırdınızmı tübitakda , rejenere edilmiş yağ pcb özelliğine devam eder , turkiyemizde 2020 yılına kadar pcb içeren yağlı trafolar zaten deiştrilip bertaraf edilecek burda teiaşın harcadıgı para temiz Elektrik adınadır zenginlikle alakası yokk.
ama siizn yapmış oldugunuz iş küçük 100 400 kva trafolarda özel trafolarda belki tutar bunun haricinde 50 mva trafo için macera aramazlar bence
atık yağların bertarafı konusunda izaydaş tek kullanızı değil ülkemizde pcb oranı düşük yağlar cevreormanbakanlıgının belirlemiş olduğu kuruluşlarda fueloil olarak yakılması zaten söz konusu.
baz iatasyonları nasıl ki insan sağlıgını tehdit ediyorsa eski trafolarda aynı tehlikeyi saçıyor bence ,
siz genede bu tarz işleri yaparken pcb tehllikesine önem verin çalışan personelin saglıgı açısından zaten sizin bu işi yaptıgınızı çevreormanbakanlıgı bilse size bunu yaptırmaz yada bu işin yapılması hususunda size tedbir aldır.
hoşcakalın.
eskinin yenisi olmaz
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…