Regülatörden paralel akülere gidecek olan şarj akımının mevcut amperi, akülerin paraleldeki toplam amper-saat değerinin (22.3 amperin) 1/10'undan (Yani 2.23 A'dan) daha fazla da olmamalıdır. 2 ayrı grubu eğer yapacaksanız ; 14 a-h ve 7 a-h ile 1.3 a-h' liği ayrı ayrı yapmayı düşünün bence. Çünkü paralel bağlanacak akü amperaj değerleri de birbirlerinden çok farklı olmamalıdır.
Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
Araçlara bir takviye yapılırken örneğin, araçların kullanma el talimatında (Renault Broadway gibi) belki okumuşsunuzdur; araç akünüzü çok yüksek amperli aküyle takviye etmekten sakının diye uyarır. Sizin sisteminizde de 14 amperlik olan çok dolu, 1.3 amperlik olan çok boş (alıcı yani şarj olan durumdaki) rolüne geçtiğinde, iç yapı farkları zamanla veya bir sürpriz yaparak aniden oluştuğunda onu kaynatıp iç yapısını tamamiyle bozabilir. Yani herhangi bir sıkıntı tam olarak palaleldeyken bu yönden olabilir, en kötü ihtimali, eğer kötümser olarak da düşünürsek eğer. Kolay gelsin.
Son düzenleme: