Slm. Arkadaşlar;
Linkteki videoda görülen ve benzeri tip garaj kapılarında (panjur) alt ve üst limitleri belirleyen nedir.
Yani tam açık ve tam kapalı pozisyonlarında motorun durmasını sağlayan nedir.
Bir arkadaşımın uzaktan kumandalı garaj kapısında problem varmış henüz bakmaya fırsatım olmadı.
Daha öncede bu tür bir şeyle hiç işim olmadı.
Teşekkürler Sn. REZİSTANS
Başta Switch olabileceğini düşündüm ama Sonra birden fazla tur attığı için tereddüt ettim.
Bazı videolar izledim ama iç yapısına dair birşey göremedim.
Bu switchlerin montaj yükseklikleri değiştirilerek mi ayarlanıyor.
Geçerken uğrayıp kabaca baktım. Motora 220 VAC, 4 kablo gidiyor. Muhtemelen ana ve yardımcı sargı uçlarının hepsi çıkartılmış ki; Çift yön çalışma için gerekli... Sanırım bu tek devirli.
konu sviçlerden açılmışken bir soruda ben sorayım oto cam kaldırma motorunda sviç gormedım bu motoru hareketını durduran ne tür mekanızma benmı sviç varda gormedım ilgi alanım değıl konu hakkında hazırcıyım
not. konuyu dağıtmak için yazmadım yanlış anlaşilmasın garaj panjurunda arkadaşlar cevabı vermış kesınlıkle sviç kullanılıyor
konu sviçlerden açılmışken bir soruda ben sorayım oto cam kaldırma motorunda sviç gormedım bu motoru hareketını durduran ne tür mekanızma benmı sviç varda gormedım ilgi alanım değıl konu hakkında hazırcıyım
not. konuyu dağıtmak için yazmadım yanlış anlaşilmasın garaj panjurunda arkadaşlar cevabı vermış kesınlıkle sviç kullanılıyor
Sn. tekin126 aslında başta panjuruda Oto camı mantığıyla çalışıyordur diye düşündüm.
Yanlış bilmiyorsam Oto camları motor sona gelip fazla akım çekince duruyor (Bir çeşit aşırı akım koruma yani).
Panjurlar için neden düşünmemişler acaba...