1971 model fort 17m v4 aracın hararet müşürü, 82 derecelik termostat açacak hale gelinceye kadar çalışmasına rağmen ibre oynamıyo, müşüre giren kabloyu şaseye değdirdiğim zaman ibre hareket ediyo, müşür bozuk dediler, müşürün renkleri var rengine göre seçeceksin dediler, ama birtürlü bulamadım,belkide markalara göre renklerde değişiyo olabilir,bunun ölçümlerle tespit yolu yokmu? üzerindeki müşür oda sıcaklığında 600 ohm geliyo, sıcak suya daldırınca direnç düşüş gösteriyo, reostayla 90derecede ibrenin ortaya geldiği andaki direncini tespit edeyim dedim ama olmadı ,direncin daha 3. turunda ibre sona vurdu, neyapacağım bilemiyorum aracın orjinalliği bozulmasın diye hariçi saat de takmak istemiyorum, son care takabiliriz hararet işi çok önemli değerli yorumlarınızı bekliyorum saygılar.