Hho su ile yakıt üretmek


Yakılan yakıt hidrojen veya oksijen ise o zaman o motora su ile çalışıyor denmez bence.Biraz teknik kafa ile bakıyorum belki ama motorin yakana dizel, Benzin yakana benzin deniyorsa buna da hidrojenle yada oksijenle çalışan demek gerekiyor.

Tabi motoru yaptıkta isimlendirmesi mi kaldı o ayrı mesele
 
H2O yani zaten yanmis bir hidrojen nasil yanar?

Yani H2O2 mi oluyor yada H2O3 mu ?
H2O 2 hidrojen 1 oksijen anlamona geliyor.. 2 hidrojen le 1 oksijen birleştiği zaman da su meydana geliyor.. İçtiğimiz her yudum su, nehirler, göller, denizler hatta okyanuslar hepsi 2 hidrojen 1 oksijen.. Biri en yanıcı madellerden biri diğeri en yakıcı madde..
Otomobile sadece oksijen i bile bağlasan akaryakıtın yanmasını %90ların üzerine çıkarırsın. Yanlız şunu belirteyim saf oksijen le yanıcı maddeler bir arada kullanılırken dikkatli olunmalı, patlama riski aşırı derecede artıyor..

Kullanılan su ısınmaya başlarsa elektroliz bozuluyor.. Bunun için en ideal voltaj 3 volt civarı ekektrik.. Yanlız arabanın hızına göre değişken amper kullanmak lazım. Rolentide çalışmasıyla 80 le giden arabanın çalışması bir tutulamaz.. Yüksek verim alabilmek için yüksek frekanslı elektrik akımı kullanmak şart..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Bu bilgilere haizim ama oksijenle oksitlenmis hidrojen nasil yakici oluyor onu anlamadim. Bir yanma olmasi icin neye ihtiyac vardir?

Uc bileşene bunlar

Yakici biz buna oksijen diyoruz
Yanici buda oksitlenen element mesela hidrojen
Ve isi

Su bunlardan hangi kategoriye giriyor?
 
%100suyla çalışan araba yapanı Türkiye de ben görmedim.

Eskişehir'de yapmışlardı arabasıyla dolaşıyordu buralarda sonra baktım Erzurum'da da yapmışlar ve 10 yıldır suyla çalışan otomobilini kullanıyormuş. Kendisi iyi bir elektronikçiymiş.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/10-yildir-suyla-calistirdigi-otomobile-biniyor-15856778

Stanley Meyer'i ciddiye alın arkadaşlar daha önce açtığım bir çok konuda bahsettim. Rezonans frekansı diyorsa dikkatle inceleyin ve anlamaya çalışın. Bu kullandığı elektrik enerjisinden daha fazla ısı enerjisi üretmek anlamına gelir ki bu elde ettiğiniz ısıyı da yine strirling engine gibi yöntemlerle tekrar elektrik enerjisine dönüştürüp elektroliz için kullanırsanız elinizde bir miktar fazladan enerji kalır.
Elektronik kısmının nasıl yapılacağı konusunda şu başlıkları oluşturdum.

https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/bedava-enerji-üreten-devre-yardım-akula-0083.119739/

https://www.kontrolkalemi.com/forum/konu/havadan-elektrik-üretimi-ve-teslanın-gizli-sırrı.120600/
 
Son düzenleme:
Su bunlardan hangi kategoriye giriyor?
Su hiç bir yanıcı veya yakıcı sınıfa girmez inanlar için Allah'ın bir mucizesidir insanlara bir yanıcı gazla bir yakıcı gaz birleşmiş yangınları söndüren insanlarım temel içeçeği olan bir madde olmuş!
Sadece oksijeni bir yangına dökseniz yangın büyür sadece hidrojeni dökseniz yine aynısı olur ama hidrojen ve oksijenden oluşan suyu dökerseniz yangın söner!Böyle bir mucize
Gelelim konumuza hidrojenle çalışan araba için birkaç çalışma yapıldı saf hidrojeni depolamak çok zor ve masraflı bu nedenle pek rağbet görmedi ama suyun içindeki hidrojen su içinde olduğu için depolama derdi yok!Ama yanma özelliği ve tork sağlama konusunda benzinden ne kadar iyi veya kötü bilemiyorum ama en basiti çevreye eksoz gazı vermeyeceği için şehirler için temiz hava sağlar!
Birde deniz suyunu arabalarda kullanabilirsek işte o zaman hepten yaşadık demektir ama Ankara,Sivas gibi denize uzak şehirler nehir ve gölleri kurutabilirler!
 
Ama yanma özelliği ve tork sağlama konusunda benzinden ne kadar iyi veya kötü bilemiyorum ama en basiti çevreye eksoz gazı vermeyeceği için şehirler için temiz hava sağlar!

İçten yanmalı motorların verimi %20 civarında olduğundan hidrojeni içten yanmalı motorlarda kullanmak çok akıllıca bir yöntem olmayacaktır ancak sanayide ve diğer alanlarda kullanmak için bunu sudan elde etmek oldukça ucuz bir yöntem olacaktır.

Araçlarda elektrik enerjisi kullanmak en doğrusu olacaktır bunu da havadan elde ettiğimiz elektrikle başarabilirsek süper olur. (bkz: Atmospheric electric)
 
Arkadaşlar benbu sistemi yaptım testlerinide yaptım sistem 12 volt ile çalışıyor sadece suyla olmaz suyun iletkenliğini artırmanız için potasyum bazlı kostik benzeri bir ürün kullandım zaten işin özüde bu madede yatıyor çekilen amperi ve hidrojen çıkış hızını potasyum la ayarlıyorsun isteyen olursa bilgilerimi paylaşa bilirim
 
Stanley Meyer in videolarında izlediklerimden anladığım (ingilizcem sıfır) kademeli yüksek frekans kullanıyor. Bunu metaller sürekli rezonansda kalmaması için yapıyor olabilir diye düşünüyorum.

Vikipedia da şöyle bir bilgi var

Vinil alkol-enol- (solda) {\displaystyle \leftrightharpoons } Asetaldehit-keto-(sağda) tautomerisi
Tautomeri, birbirine dönüşebilen bileşiklerin dengede bulunmasına verilen addır. Bileşiklere tautomer denir.[1]

Tautomeride rezonanstan farklı olarak atomlar da yer değiştirir. Tautomerler keto ve enol bileşikleri olduğu için bu olaya keto-enol tautomerisi denir. Denge durumunu ifade etmesi için bileşikler arasına "{\displaystyle \leftrightharpoons }" (çift yönlü ok) konulur.

Karbon atomları arasındaki ikili bağ tekli bağa, karbon ile oksijen arasındaki tekli bağ, ikili bağa dönüşür. Hidrojen, oksijenin bağlı olduğu karbondan koparak bağ sayısı azalan diğer karbona bağlanır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…