Ar-kur-Tek
Profesyonel Üye
- Katılım
- 3 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,794
- Puanları
- 756
- Yaş
- 50
Su benzin gibi çalışmaz ama suyu oluşturan hidrojen benzin gibi yanabilir bu da elektroliz yoluyla olabilir.Daha önce hidrojen le çalışan araba çalışmaları duymuştum Nissan ın bir modelinde denediler diye yıllar önce.Düşünsenize arabanızın deposuna su dolduruyorsunuz musluktan hatta dereden elektroliz yoluyla hidrojen üretip yolunuza gidiyorsunuz gerçi bizim ülkemizde hemen suya yüzde yüz vergiyi eklerler de hem ucuz hemde temiz bir yakıt olur!
2500 derece de su kalır mı?Çaydanlık ta yıllar önce suyu unutmuştum saatlerce ateşin üstünde kalmış su kaynaya kaynaya bitmişti.yangında 2500 derece ve üstü ısıda su ile sönmez yani su uygun şartlarda yakıt olur...
H2O 2 hidrojen 1 oksijen anlamona geliyor.. 2 hidrojen le 1 oksijen birleştiği zaman da su meydana geliyor.. İçtiğimiz her yudum su, nehirler, göller, denizler hatta okyanuslar hepsi 2 hidrojen 1 oksijen.. Biri en yanıcı madellerden biri diğeri en yakıcı madde..H2O yani zaten yanmis bir hidrojen nasil yanar?
Yani H2O2 mi oluyor yada H2O3 mu ?
Kullanılan su ısınmaya başlarsa elektroliz bozuluyor.. Bunun için en ideal voltaj 3 volt civarı ekektrik.. Yanlız arabanın hızına göre değişken amper kullanmak lazım. Rolentide çalışmasıyla 80 le giden arabanın çalışması bir tutulamaz.. Yüksek verim alabilmek için yüksek frekanslı elektrik akımı kullanmak şart..Buradaki watt arabayı hareket ettirme gücü değil suyu moleküllerine ayrıştırmak için kullanılan Elektrik için geçerli!Bunun da hesabı vardır elbet misal arabanız 100 km gitmek için 4 litre hidrojene ihtiyacı var bunun için yaklaşık 6 litre su gerekir h2o bu 6 litre sudan 100 km gitmeden bu hidrojeni ayrıştıracak elektrik gücü gerekir ama bu kaç watt veya kw olmalı hesabı elbet vardır!
H2O 2 hidrojen 1 oksijen anlamona geliyor.. 2 hidrojen le 1 oksijen birleştiği zaman da su meydana geliyor.. İçtiğimiz her yudum su, nehirler, göller, denizler hatta okyanuslar hepsi 2 hidrojen 1 oksijen.. Biri en yanıcı madellerden biri diğeri en yakıcı madde..
Otomobile sadece oksijen i bile bağlasan akaryakıtın yanmasını %90ların üzerine çıkarırsın. Yanlız şunu belirteyim saf oksijen le yanıcı maddeler bir arada kullanılırken dikkatli olunmalı, patlama riski aşırı derecede artıyor..
%100suyla çalışan araba yapanı Türkiye de ben görmedim.
Su hiç bir yanıcı veya yakıcı sınıfa girmez inanlar için Allah'ın bir mucizesidir insanlara bir yanıcı gazla bir yakıcı gaz birleşmiş yangınları söndüren insanlarım temel içeçeği olan bir madde olmuş!Su bunlardan hangi kategoriye giriyor?
Ama yanma özelliği ve tork sağlama konusunda benzinden ne kadar iyi veya kötü bilemiyorum ama en basiti çevreye eksoz gazı vermeyeceği için şehirler için temiz hava sağlar!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?