Öncelikle mekanik sorunları gidermeye bakın. Eğer saat doğru gösteriyorsa o basınç değeri çok fazla, motoru saran kişi neye göre ayarladı? Yoksa ezbere basınç ayar vidasını sonuna kadar mı sıktı?
Genleşme tankı pompa suyu yetiştiremediği için basınçlı su akümülatörü mantığıyla büyük seçilmiş olabilir. 20 daireye o güçteki bir hidrofor sürekli su yetiştirmekte zorlanır, büyük olması bu nedenledir.
10 bar çok yüksek bir basınç, açıkcası o motorun o kadar basınca çıkması beni şaşırttı.
Siz öncelikle hidroforun basınç ayarını düzelttirin, gerekirse yeni bir duruk şalter (hidroforu uygun basınçta devreye alıp çıkaran mekanik anahtar) alıp yeniden ayarlattırın. Öncelikle mekanik sorunları giderin daha sonra elektriksel soruna bakın.
Federal F21 sizin işinizi görmez. Sizin açıp kapattığınız şalter hangisi? Bazı otomat sigortalar attığı zaman 1 pozisyonunda gibi görünür en aşağıya 0 a kadar inmez açıp kapattığınızda tekrar devreye girer. Bu sizi yanıltıyor olabilir mi?
Saygılarımla....