35 watt üzeri işlemlerde eksiyi şaseden almamanızı öneririm. çünkü şase özellikle ön konsol gibi uzak mesafelerde iç direnç nedeni ile yeterli kapanmayı sağlayamıyor. misal benim teyp de 4x40 watt verdiği için sesi az açınca kendini kapatıyordu.
yapısı kromnikel değil sanırım, çünkü onların ohm değeri daha yüksekti kullanmaktan vazgeçmiştim.
Bu haliyle 2 amperlik bir akım çekiyor bu da ısıtma için yeterli görünüyor.
ama yetmeyecek olursa küçük bir regüle devresi ile 12 voltu 18-20 volt düzeylerine çıkartıp verebilirim.
Bu ısıtmayı çalıştırırken arabanın çalışması mı gerekiyor birede aküyü ne kadar zamanda boşaltabilecek bir sistem bu sürekli kullanılırsa arabanın diğer Elektronik sistemlerine zarar verir mi uzun süre kullanımda neler olabilir?
Bu ısıtmayı çalıştırırken arabanın çalışması mı gerekiyor birede aküyü ne kadar zamanda boşaltabilecek bir sistem bu sürekli kullanılırsa arabanın diğer Elektronik sistemlerine zarar verir mi uzun süre kullanımda neler olabilir?
Basit hesapla arkadaş 2 A çektiğini söylemiş baka tüketiciler yoksa 60A aküyle 30 saat, lakin akü voltajı 10.8 altına indi mi marş almaz otostop çekersin , diğer sistemlere zarar vermemesi için kontrol elemanları şart sigort zamanlayıcı vs.
Ne zaman çalışacağını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz ama en güvenlisi araç çalışırken sistemin devreye girmesi.
Sistemde Sigorta mevcut ve bu yeterli olur. isterseniz 1 saat çalıştırın, ısı sabit kalacağı için 1. dakikada etkisi neyse 60. dakikada da etkisi aynı olacağından zarar vermez.
artisstkumral, proje tamamdır.
öncelikle metresi 4 ohmluk bir ısıtma teli buldum.
Direksiyon etrafını homojen bir dağılım uygulayarak 5,5 metre teli direksiyonu oyarak
flat bir yüzey oluşturacak şekilde gizledim.
Şase problem değildi direksiyon merkezi demir olduğu için zaten şase hazırdı.
İş sadece pozitif voltaja kalmıştı onuda yaylı tertibatı açarak içerisindeki FCA kabloya bakır bant
ile yeniden kalın bir yol oluşturdum.
akabinde de zarar vermeden söktüğüm orjinal hakiki deriyi yeniden farklı bir dikişle direksiyona diktim.
Normalde direksiyonun üst kısmı 1. resimde olduğu gibiydi rengi.
araç içerisine daha da uyumlu olması açısından derinin o kısmını gri boya ile rengini değiştirdim.
Çalıştırması ise fabrikasyon araçlarda da olduğu gibi zaman ayarlı olarak orjinal bir ısıtma dümesine
bağlayarak yaptım. devre pic programlı bir devre olup 5 dakika boyunca çıkış verecek şekilde
programı tarafımdan yazılarak entegre edilmiştir.
Araç göğüsü güzelce butonun gireceği ölçüde itina ile kesilerek buton konumlandırılmıştır.aracı çalıştırdığımızda buton mavi renk led yanar ısıtmayı devreye soktuğumuzda ise led kırmızıya dönerek direksiyon ısınmaya başlar ve 5 dakika sonra devreden çıkar. Ekli dosyayı görüntüle 25720Ekli dosyayı görüntüle 25721Ekli dosyayı görüntüle 25722Ekli dosyayı görüntüle 25723Ekli dosyayı görüntüle 25725Ekli dosyayı görüntüle 25726Ekli dosyayı görüntüle 25727
Ne zaman çalışacağını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz ama en güvenlisi araç çalışırken sistemin devreye girmesi.
Sistemde Sigorta mevcut ve bu yeterli olur. isterseniz 1 saat çalıştırın, ısı sabit kalacağı için 1. dakikada etkisi neyse 60. dakikada da etkisi aynı olacağından zarar vermez.
Basit hesapla arkadaş 2 A çektiğini söylemiş baka tüketiciler yoksa 60A aküyle 30 saat, lakin akü voltajı 10.8 altına indi mi marş almaz otostop çekersin , diğer sistemlere zarar vermemesi için kontrol elemanları şart sigort zamanlayıcı vs.