Peki hocam. Aküleriniz kullanılmaz hale geldiğinde korkacak bir şey kalmadığında söylediklerimi uygulayın O zaman yine yazın yine bu konuda sizinle uzun uzun bir sohbetim olacaktır
Kaybedecek birşey yoksa denemekten zarar gelmez. Yakın zamanda kapasitesi oldukça düşen bir 12V 7Ah ups aküsünün üst kapak kısmından açılarak ulaşılan hücre kapakları açılıp, varsa elektrolit seviye kontrolü, gibi bakımda canlanacağına dair çalışmalara istinaden denediğimde akü tamamen öldü! O yüzden dediğiniz türden bir canlandırma olsa kesin yaygın olarak bilinirdi diye düşünüyorum.
Yok hocam bir şey olmuyor.
Arkadaşın elindeki multimetre ile ölçüm yapabilir.
Kırmızı probu 10a yazan yere takıp ölçümleri alabilir. Sıkıntı yoktur.
Herkes multimetrenin patlayacağını sanıyor zaten
dediginiz gibi amper ve voltaj korumali kendinden amper kademesinde 220 ye soktum ka
arkadaslar abilerim kardeslerim degerli bilgileriniz icin cok tesekkur ediyorum ugun motoru komple dagittim olcum yapmama gerek kalmadi cunki hub motorun icindeki miknatislardan biri parcalanmis parcaciklarida statorun arasindaki rulmanlara kacmis motoru bu cok zorluyor bosta iken dondungunde farkedilmiyor mil ustune bindigi zaman motoru donmeyecek bi hale sokuyor degerli yorumlariniz icin hepinize cok tesekkur ediyorum
@Powerlineman Akünüz gerçekten jel mi marka model nedir? Sayfanın aşağısında "benzer konular"a bakınız size bunlar yetmezse belli başlı tanınmış akü üretici sayfalarındaki bilgilere göz atınız.
akuler jel hocam daha demin bir tanesinin ust kapagini kirmak sartiyla actim sorunum akulerden degilmis bildiginiz uzere elektrikli bisiklet akuleri bunlar 12 22 ah hub motoru actim gene farkettimki motorun icindeki miktatisin bir tanesi dusmus icirde surte surte ufalanmis ve statorun arasindaki rulmanlara kadar ulasmis bosta iken rahat donuyor motor ama yukte iken cok kastigini fark ettim akulerde bir problem yok hocam cozdum cok sukur akuleri olcturdum rezistanli olcu aleti ile akulerin durumunun iyi oldugu soylendi bende dogal olarak sasirdim zaten sonra motoru komple dagittim her bir parcasina kadar pld beyin den tut arka janta kadar sorun jantta imis degerli yorumlariniz icin tesekkurlerimi sunuyorum
dediginiz gibi amper ve voltaj korumali kendinden amper kademesinde 220 ye soktum ka
arkadaslar abilerim kardeslerim degerli bilgileriniz icin cok tesekkur ediyorum ugun motoru komple dagittim olcum yapmama gerek kalmadi cunki hub motorun icindeki miknatislardan biri parcalanmis parcaciklarida statorun arasindaki rulmanlara kacmis motoru bu cok zorluyor bosta iken dondungunde farkedilmiyor mil ustune bindigi zaman motoru donmeyecek bi hale sokuyor degerli yorumlariniz icin hepinize cok tesekkur ediyorum
akuler jel hocam daha demin bir tanesinin ust kapagini kirmak sartiyla actim sorunum akulerden degilmis bildiginiz uzere elektrikli bisiklet akuleri bunlar 12 22 ah hub motoru actim gene farkettimki motorun icindeki miktatisin bir tanesi dusmus icirde surte surte ufalanmis ve statorun arasindaki rulmanlara kadar ulasmis bosta iken rahat donuyor motor ama yukte iken cok kastigini fark ettim akulerde bir problem yok hocam cozdum cok sukur akuleri olcturdum rezistanli olcu aleti ile akulerin durumunun iyi oldugu soylendi bende dogal olarak sasirdim zaten sonra motoru komple dagittim her bir parcasina kadar pld beyin den tut arka janta kadar sorun jantta imis degerli yorumlariniz icin tesekkurlerimi sunuyorum
Zaten sizin söylediğiniz bilgiler doğrultusunda bende diyordum neden bu aküler şarj olmuş gibi davranıpta şarj yokmuş gibi davranıyor. Ben onun için sizden volt ve amper bilgisi istedim.
Demek ki Aküler sağlammış.
Zaten sizin söylediğiniz bilgiler doğrultusunda bende diyordum neden bu aküler şarj olmuş gibi davranıpta şarj yokmuş gibi davranıyor. Ben onun için sizden volt ve amper bilgisi istedim.
Demek ki Aküler sağlammış.
12 volt 22 amper dolu akünün amper konumunda paralel bağlantı ile ölçümünün 2.saniyesinde elinizde yanık 2 adet kablo olur. Genelde 10 - 20 amper konumunda Sigorta olmaz problar sigorta gibi çalışır. Özel cihazlarda koruma olur sizinkinin marka modeli nedir.
Onun için bir akü şarj edilirken. Maksimum 10 volt ile şarj edilmelidir.
Ancak genel olarak Bütün Açıklamaların tamamı 12 volt ile şarj edilmelidir diyor.
Aküler şarjda iken 72-73 volt değeri görmeniz gerekir.
Yani şarj cihazınız aküleri şarj ederken ölçüm aldığınızda 72-73 volt değerini görmüyorsanız o aküler şarj olmamış demektir.