KAPASİTÖR VE DİRENCİN FRENLEMEDE KULLANIMI

_weron_

Üye
Katılım
4 Tem 2011
Mesajlar
530
Puanları
31
Arkadaşlar Merhaba
Dinamik Frenleme yapılırken motorun U W V uçlarına kapasitör(kapasitörler dikdörtgen röle tipinde) ve taş direnç dirençler birbirine seri bağlı koyulmasının sebebi nedir?
 
Diktörtgen röle tipinde olan malzeme, KPC 35/600 köprü dıyot olmalı.Frenleme için gerekli olan dogru akımı elde etmek için gereklıdır. Ayrıca, köprü dıyot uclarında kondansatör baglıdır.
 
Diktörtgen röle tipinde olan malzeme, KPC 35/600 köprü dıyot olmalı.Frenleme için gerekli olan dogru akımı elde etmek için gereklıdır. Ayrıca, köprü dıyot uclarında kondansatör baglıdır.
yok ustam üstünde 3mf %5 450v ac yazıyor köprü diyot değil.
 
Arkadaşlar Merhaba
Dinamik Frenleme yapılırken motorun U W V uçlarına kapasitör(kapasitörler dikdörtgen röle tipinde) ve taş direnç dirençler birbirine seri bağlı koyulmasının sebebi nedir?

Anlattığınıza göre motora kondansatör bağlanmış. motorlar indüktif yük çekerler bunu dengeleye bilmek için motor gücüne göre kondansatör bağlanır. Dinamik frenlemede Zeybek Hocamızın belirtdiği gibi doğru akım kullanılır. Bildiğim kadarıyla taş dirençler motor enerji kesildikten sonra kondansatörleri başaltmak için kullanılıyor.
 
Anlattığınıza göre motora kondansatör bağlanmış. motorlar indüktif yük çekerler bunu dengeleye bilmek için motor gücüne göre kondansatör bağlanır. Dinamik frenlemede Zeybek Hocamızın belirtdiği gibi doğru akım kullanılır. Bildiğim kadarıyla taş dirençler motor enerji kesildikten sonra kondansatörleri başaltmak için kullanılıyor.
teşekkürler.
 
Anlattığınıza göre motora kondansatör bağlanmış. motorlar indüktif yük çekerler bunu dengeleye bilmek için motor gücüne göre kondansatör bağlanır. Dinamik frenlemede Zeybek Hocamızın belirtdiği gibi doğru akım kullanılır. Bildiğim kadarıyla taş dirençler motor enerji kesildikten sonra kondansatörleri başaltmak için kullanılıyor.
Kondasatörü ve Taş firenci AC sürücü çıkışına koysak sürücü rejeneratif fren yapıyor motoru daha iyi durdururmu?
 
AC sürücü derken frekans konvertöründen mi bahsediyorsun. Öyleyse konvertörlerde frenleme direnci kullanılır. Motora kondansatör veya direnç bağlamana gerek yok.
 
Evt invertörden bahsediyorum.Peki sürücü sürekli 5 veya 8 sn aralıkla dur kalk yapacak durduğu zamanda sürekli frenleme yapıcak invertörün sürekli bu şekilde çalışma invertöre zarar verirmi?Direnç ısınması yanması vb?
 
Bir ara invertörlerle çalışma imkanım oldu. Ama hiç bu kadar kısa aralıklarla çalıştırmadık. Zaman çok kısa bu konuda üretici firma ile irtibata geçseniz daha iyi olur. Motorun gücü ve yükü hakkında bilgi verirmisiniz?
 
Bir ara invertörlerle çalışma imkanım oldu. Ama hiç bu kadar kısa aralıklarla çalıştırmadık. Zaman çok kısa bu konuda üretici firma ile irtibata geçseniz daha iyi olur. Motorun gücü ve yükü hakkında bilgi verirmisiniz?
Motora bagli iki adet disli var arasindan plastik geciyor yuk yok diyebilirim.0.75 kw surucude 0.75

KontrolKalemi Mobile ile gönderildi.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,829
Mesajlar
930,550
Kullanıcılar
452,655
Son üye
respetado
Geri
Üst