Kombi servisi çağırırken dikkat edin !

ariteknik

Üye
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
5
Puanları
1
Yaş
35
Öncelikle belirtmek isterim ki kullanmakta olduğunuz kombi hangi marka ve model olursa olsun eğer satış sonrası verilen garanti süresi dolmamış ise o firmanın yetkili servisini arayın.
Çünkü özel kombi servisleri kombinizin garantisi devam etse dahi servis ücreti talep ediceklerdir.
Kombi üreticileri ; kira, yemek, usta ücretleri, araç yakıtları, ve Sigorta sağlık hizmetleri gibi giderleri minumum tutmak için az sayıda servis sağlamaktadır. Buna bağlı olarak gereken ihtiyacı karşılamak üzere özel kombi servisleri ortaya çıkmıştır.
Birçok isim altında özel kombi servis hizmeti veren firma vardır.
Günümüzde hemen her semt de en az 2-3 tane kombi servisi bulunuyor. Peki bu kadar çok kombi servisi var iken biz hangilerini tercih etmeliyiz ve tercih ederken nelere dikkat etmeliyiz.
Eline her çanta alıp kartvizit bastıran usta değildir. Tercih ederken firmanın sabit bir işyerine sahip olması, düzenli olarak vergilerini ödüyor olması, yaptığı bakım veya arıza işlemlerine makbuz ve / veya fatura kesebiliyor olması, sabit işyeri telefon ve fax bulundurması aranan en önemli kriterlerdir.
Yeri yurdu belli olmayıp elinde sağdece çanta ile gezen ve gerek bakım gerek arızaları piyasa fiyatının altında yapan kişileri evinize almayınız. Zira bu kişiler ucuz fiyat verip evinize girdikten sonra kombinizde olmadık arızaların varlığını ileri sürüp sizden para koparmaya çalışabilirler.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bahsetmiş olduğunuz Elinde Çantayla gezip ben ustayım diye çıkan şahıslar yüzünden Benim gibi bir çok özel kombi servisi olan firmada kötülenmekte ve Dolandırıcı gözüylebakılmaktadır. Oysaki Ben size şunu söyleyeyim Benim çalışma izinlerim ve belgelerim kadar emin olun yetkili servislerde yoktur.

* 6333 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu eğitim sertifikaları tüm personelimizin mevcut
* En az Kalfalık veya Eş değer Meslek Melirtici belgeleri olan Teknisyen kadromuz.
* Firma olarak TSE Belgesi
* VERGİ LEVHASI ( LTD. ŞTİ )
* ÇALIŞMA VE İŞLETME İZNİ
* YENI TEBLİĞ SEYYAR YAZAR KASA POS CİHAZLARI ( BİR COK YETKILI SERVİS BİLE HALA ALMAMIS DURUMDA )

Yukarıda bahsetmiş olduğum kriterlere sahip olmayan bence bir hizmet sektorunde bende varım dıyemez ve dememelidir.

*
*
 
Diyeksinizki bu kadar iyisiniz neden yetkili servis değilsiniz.
Onuda açıklayayim. Firmalara bağlı çalışmak Ne bana göre nede işletme olarak kabul edeceğim bişey.
Ben bu işi biliyorum ve uzman bir kadrom var Neden gideyim de tek bir markaya bağımlı kalayım ve ona bağımlı çalışayım.
Mesela Benim işletmem de dileyen CUMA günü dileyen Pazar günü resmi tatil yapabiliyor . Cuma günleri bende çalışmıyorum. Bunu bana hangi marka sağlayabilir ? Bu sadece bir örnekti.
 
Yazımı tekrar okumanızı tavsiye ediyorum. zira yanlış anlamışsınız. Ben de özel servisim ve birçok yetkili servisin yapmadığı işleri benden rica ettiklerinde yapıyorum. Benim vurgulamak istediğim nokta. sabit bir iş yeri olmayan ve gerekli belge yada makbuzu bulunmayanlar için. Birçok müşterim bu durumdan madur.

Kombi servisi çağırıyor. bakım yada arıza işlemi uygulanıyor. aradan 3 ay geçiyor çağrılan kombi servisi piyasa da yok. benim kastım budur. yoksa özel servislerin yetkili servislere nazaran daha bilgili ve daha kaliteli iş yaptıkları aşikar. Neticede kendi işimiz ve bir o kadar özen gösteriyoruz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yazımı tekrar okumanızı tavsiye ediyorum. zira yanlış anlamışsınız. Ben de özel servisim ve birçok yetkili servisin yapmadığı işleri benden rica ettiklerinde yapıyorum. Benim vurgulamak istediğim nokta. sabit bir iş yeri olmayan ve gerekli belge yada makbuzu bulunmayanlar için. Birçok müşterim bu durumdan madur.

Kombi servisi çağırıyor. bakım yada arıza işlemi uygulanıyor. aradan 3 ay geçiyor çağrılan kombi servisi piyasa da yok. benim kastım budur. yoksa özel servislerin yetkili servislere nazaran daha bilgili ve daha kaliteli iş yaptıkları aşikar. Neticede kendi işimiz ve bir o kadar özen gösteriyoruz.

merhabalar yazdıklaınıza bir yanıt da benden... zıra yazdıklarınız benım nezdımde tutarsz vede mantıksız....
1:bır kac seneden beri sızın cantacı tabir ettığiniz statüde klima sektorunde calışıyorum... hıcde sızın belirttığınız uzere ortalardan koybolmuyorum yaptığım işin arkasında duruyorum...
2:özel servislerin yetkıle servislere nazaran daha bılgılı olduklarını belırtmıssınız kı bence kurduğunuz mantık baştan yanlış nedenine gelince uretcının yayınladığı bir şema arıza kod lıstesıne teknık duzeltmlere teknık ıyıleştirmelere tum markalarda anında nasıl ulaşıyorsunuz ozel servis olarak cok merak ediyorum....
sevgiler
hakan
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Forum istatistikleri

Konular
129,881
Mesajlar
931,021
Kullanıcılar
452,763
Son üye
imserdarkara

Yeni konular

Geri
Üst