Dostum aynı duruma bundan 2 ay kadar önce bende düştüm.
Adını bahsettiğin firmanın kredi kartına sahiptim. yaklaşık 14 yıldır kullandığım bir kart ve son 5-6 yıldır bu yıllık kullanım ücreti adı altında kesilen ücreti müşteri hizmetlerini arayarak geri istiyordum onlarda kartın içine puan olarak yatırıyorlardı. Bir kaybım olmuyordu zaten en az o kadar harcama ve fazlasını yapıyordum.
Taaaaakiiiii geçen 2 ay öncesine kadar. Bende inatçı biriyimdir. Yıllık kullanım ücretini tekrar kestiler. Bende müşteri hizmetlerini aradım geri iadesini istedim. Bu süreçte bişeyler değişmiş olmalıki ( bankacılık kanununda bişeyler malum her gün gündem değişiyor ve biz ne çıkan kanunlardan yasalardan haberdar oluyoruz ne başka bişey ) geri ödemeyi kabul etmediler. Bende kartımın kapatılması için talimat verdim telefonda onlarda ellerindeki ikinci teklifi sundular. Efendim size 49 tl sini puan olarak yükleyelim siz kullanmaya devam edin dediler neymiş Türkiyenin en büyük bankası en bol puan kazandıran kartıymış. Tabi ben 20 tl mi bankaya hibe edeceğime o parayı ödedim ve kartımı kapattırdım.
Üstünden 1 ay geçti beni tekrar aradılar. önceki tekliflerinde 49 tl veriyorlardı şimdi 59 tl verdiler ama ben yine kabul etmedim. 10 tl yine onlara kalıyordu. Kartı basıp göndermeleri için talimat istediler ben onaylamadım.
Şimdi eşim için yeni hesap açtırdık sözleşmeyi orada biraz okudum madde aralarında özellikle kredi kartı yıllık kullanım ücreti için ücret alınacağına dair özel bir madde var. İtiraz edersen zaten kart vermiyolar kendilerini garantiye almışlar. ( Belki her banka da olmayabilir )