Elektronikçi olmasanızda seri ve paralel bağlantı kısımlarını güzel yapmışsınız.
Yalnız bu bağlantılarda sakıncalı durumlar var;
misal Şarj durumunda 3lü seri gruplar birbirine paralel bağlanmış,
bu sıkıntı çıkarabilir,
en azından her bir 3lü grup tek tek şarj edilmeli.
Yukarıda önerilen gibi bir şarj devresi iyi olur.
Li tabanlı pillerin şarjları özel bir yöntem istiyor,
yani direk 3.7V luk pile 4.2V vereyim şarj olsun demek mümkün değil.
Yine, bu sefer motoru çalıştırırken, 22.2V luk 6lı seri iki grup birbirine paralel bağlanmış,
buda sağlıklı bir bağlantı değil.
Pilleri mümkün mertebe paralel bağlamamak lazım,
dolu olan boş olanı şarj etmeye çalışır.
Aynı özelliklerde, mAh, V, üretiminden itibaren kullanılmışlık zamanı,
şarj durumu, hatta markası bile aynı olsa iyi olur,
pilleri paralel bağlamakta çok sıkıntı olmaz.