arkadaşım dünyada mıknatısla çalışan motorlar yapıldı şuan yapılıyorda ismide PERENDEV MOTORLAR motorun rotor ve stator kısmı mıknatıslardan oluşuyor itme çekme kuvvetiylede motor çalışıyor buraya kadar herşer hoş fakat BİLİM ADAMLARININN VE BİZİM (bende bu mıknatıslı motorlar hakkında çok uğraştım) ORTADAN KALDIRAMADIĞIMIZ BİR DURUM SÖZ KONUSU! BUDA 1.Sİ İLK ÇALIŞMA İÇİN DIŞARDAN TETİKLEME GEREKLİ 2. HUSUSTA MIKNATISLARI HANGİ AÇIDA HANGİ ÖLÇÜDE KOYARSAK KOYALIM MIKNATISLARIN ARASINDAKİ MİLİMETRİK YADA DAHA KÜÇÜK MİKTARDAKİ HAVA BOŞLUKLARI HIZINI KESMEKTE YANI MOTOR KARARLI ÇALIŞMAMAKTA.. BUDA İŞLEMİN KUSURLU ÇALIŞMASI DEMEK BUDA ATIYORUM 10 DK DA BİR MOTORU MANUEL TETİKLEMEK DEMEKKİ BÖYLE OLUCAĞINA HİÇ OLMASIN DAHA İYİ
HEM İŞİN İÇİNE YÜKTE BİNİCEK BUDA DAHA DEVASA MIKNATIS VE GÜÇ DEMEK OLUCAK
BU DURDURMA DURUMU İÇİN YER DEĞİŞTİREN Bİ SİSTEM DÜŞÜNÜYORUM YILLARDIR DÜŞÜNDÜM DE
ÇİFT KUTUP STATOR HAYAL ET MESELA N+N FARKLI KUTUP DEĞİL TABİ YARDIMCI KUTUP HESABI YER DEĞİŞTİRİCEKLER ÖNCE 1.SIRA KUTUPLAR ARDINDAN 2. SIRA KUTUPLAR YAKLAŞMA UZAKLAŞMA SİSTEMİ YANI BÖYLECE TETİKLEME DURUMU ORTADAN KALKAR FAKAT YÜK VE DURMA KONUSUNU HALA ÇÖZMÜŞ DEĞİLİZ ÇÖZMEKTE İSTİYORUZ TABİ
SAYGILAR KONUYA AZİMLİ YAKLAŞIYOSAN BİLGİLERİMİ PAYLAŞABİLİRİM