Sayın Gurup Arge
Yapmış olduğum yorumumun asıl sıkıntı kaynağı EDE firması idi, atıfta bulunduğum ortam da EDE firmasına aitti. Benim bildiğim O G - A G Röleleri üretici ve tasarlayıcı olarak Gurup Arge fakat satıcı ve hizmeti veren EDE Firması olarak biliyorum, ayrıca Röleleriniz ile EDE’nin Röleleri de aynı. Hiçbir zaman sizinle de bağlantı kurmadım. Sıkıntımız O G Rölelerinde, A G Röleleri ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım. Sizinle de kurmuş olduğum bağlantı da Face sayfasında A G Röleleri içindi ve sitenizde oldukça da övgüler yağdırmıştım, Tahminen 2 yıl kadar önceydi. Sayfanızda EDE vasıtası ile almış olduğumuz A G Rölelerin internet bağlantıları ile ilgili soru sordum ve bana bağlanabilirsiniz diye çok kısa bir yanıt verdiniz. Hâlbuki ben EDE elemanları tarafından bağlanabilirsiniz denilen bağlantı şeklini, anlayamadığım için, sayfanızda bağlantı şeklini sordum ve kısa bir yanıt aldım ve bu lafa güvenerek ilerledim, fakat kurmuş olduğum sistemlerin internete giremediğini öğrenince biraz yıkıldım, zira röleleri değiştirmek gerekiyor idi. Size övgüyle bahsettiğim yorumumun altında bunu görebilirsiniz. İlk yorumumda kullanmış olduğum ’’Gurup Arge EDE marka kompanzasyon rölesi’’ ifadesini de Gurup Arge’nin üretmiş olduğu EDE marka ile üretim yapılan diye ifade etmem gerekirken anlamı başka yere varan ve düşük bir ifade kullanmış oluyorum, zira EDE firmasına da hiçbir şekilde ürün üretmediğinizi yazınızdan anlamış bulunuyorum.
O G Rölede Siz’in isminizin nasıl geçtiği ve üreticisinin sizin olmadığınızı anlayamadığım durumdan dolayı Firmanızdan ve de Şahsınızdan özür diliyorum. Keza Tasarımcı ile Üreticiyi ve de asıl Pazarlayanı karıştırmış bulundum.
Bütün atıfların yapılmış olduğu firma aslen EDE firması. Zaten Ticareten yapmış olduğu ayıplı hizmeti müşteriyi zor duruma sokmuştur ve zararı telafi edecek firmadır. Daha önceden gönderilen arızalı çıkan ürünler, ya tamir edildi ya da, yazılım değiştirerek yeniden gönderilmiş olarak biliyorum, tabii ticari olarak bilinçli düşük yazılım da atılmış olabilir, yazılım olayını kim yapmıştır, elbette bunu yapmaya Üreticinin de Tasarımcının da hakkı olabilir, Anladığım kadarı ile EDE’nin üretici ile ticari faaliyetinde yaşanan sorunlar ortamı bu hale soktu, tabii hal böyle olunca Üretici de Pazarlamacıya desteğini kesince Tüketici mağdur oldu. İşte burada olduğu düşünülebilecek Tasarımcı – Üretici – Pazarlamacı üçgenindeki kırılan yapı Tüketicinin cebine para olarak yansımıştır.
Bu süreçte Tasarımcının müşteri mağduriyetini gidermek istemesi de takdire şayan bir durum olarak görülmektedir. Bu arada çalışılan bir diğer Tasarımcı – Üretici – Pazarlamacı olan Datakom Firmasının da Müşterinin bulunduğu zor durumu, kendisini ilgilendirmediği halde kaldırmak istemesi çok daha takdire şayandır.
Bu arada Ede'den Datakom'a geçmiş olan Kaan Bey ve Sinan Bey'le Ede adına ne konuşabilirdim ki ,Ede Firmasından bağlantı kurmuş olduğum Sertaç Hanım'dan kendilerine gönderilen bozuk röleleri istedik tekrar bozuk geldi. Tabii Teknik desteği kalmayan Ede Firması yerine Datakom'dan destek istedim ve hemen bana Datakom olarak bütün ürünleri ücretsiz değiştirelim dediler ben de teşekkür ettim, bütün konumuz bu. Keza Gurup Arge Firmasının bende hiç bir kaydı bulunmadığından desteği Datakom'dan istemiş oldum, Arge'i tanımış olsaydık elbette destek isteme önceliği tasarımcı olduğundan Arge'ye aitti, zira ürünler bire bir aynı.
Yine de Gurup Arge’ye ve Datakom’a çok teşekkür ediyorum.