Bu Sorunun aynısı ben de vardı birgün tesadüfen çözdüm... ateşleme bobininden çıkıp distiribitöre giden kablo üzerine daha sonradan dolandırılmış bir kablo vardı hemen hemen her araçta görürüm bir yere bağlı değil ama bahsettiğim kabloya sarılı olur işte onun birgün bir sebepten yerinden çıkardım baktıki gaza basınca çıkan cızırtı ksilmiş o bahsettiğim kablonun boyunu bayabi kısaltım tekrar yerine bağladım sorun tamamen ortadan kalktı...
kımse alternator çikişina paralel kutupsuz kondansator bağlamayı duşunmemış nedenkı fazla değil 1 microfarad kutupsuz kondansatoru alternator çikişina diyotlara paralel bağlanırsa gurultuyu filtreler yüksek gerılımede önlem alınması mantıklı bence alternator daha mantıklı Ac voltaj DC ye oradan donuşuyor donuşum olurkende gurultu motor devrıne gore frakans uretıyor