ben tamircilerden 2 sinin sözüne göre söylüyorum. kaçak var dedikleri şey yağmur suyunun kabloların arasına girmesiyle şase yapması sonucu Elektrik boşalması olarak görmüş olabilirler. aküyü servise vermeden önce bir ölçüm alıp konuyu yazsaydınız aslında sorun nerede bir tahmin yürütebilirdik o zaman.Sanmam. Çünkü son 3 gündür akunun zayıfladığıni hissediyordum ilk marsta. Kontrol ettim su göremedim
Sabahları yaklaşık 5 dk mesafe yol gidiyorum. Aksam trafik olunca süre 10 dk felan hemen hemen. Ywni bir akünün bitmesi bana normal gelmedi. Yatsada. Eski Akü böyle bir sorun yapmamıştı. 300 400 tl verip neden sarj ile ugrsalim. Şimdi aku serviste. Sabah ise gitmek için araba benim için önemli. Servise yetişmem gerek çünkü. Şimdi nasıl güvencem buna. O akuye güvenmiyorum açıkçası. Değiştirin dicem. Bakalım kavga dövüş artık. Paramızla rezil olalım biraz.Yeni aküler genellikle rafta bekleme süresine bağlı olarak ilk takıldıklarında sorunsuz marş bassalar bile genelde boşalma eğiliminde olduklarından, zamanla da aracı uzun süreler kullanmıyorsanız, gün içinde ikiden fazla marş yapıyorsanız soğuk havaların da etkisiyle harcanan enerjiyi şarj edemiyor, yerine koyamıyordur. Bir gün servisine ya da elektrikçiye şarja bırakıp ondan sonra deneyin. Aynı durum olursa tekrar servisine başvurun. Günlük 3-5 km yol yapılması gerekli şarjı sağlayamayıp bir iki haftada bir aküyü şarj ettirmeniz faydalı olacaktır. Ben genelde bir hafta ya da on gün gibi hiç arabayı çalıştırmadığımdan hemen hemen her hafta ataba şarj cihazımla bir gün şarjda bırakıyorum. Sağlam doğru ölçüm yapan bir multimetre/avometreniz varsa (doğru ölçmesi çok önemli 0,1 volt bile yanıltır!) Elektrik ve Elektronik donanım zarar görmüyorsa (teyp şifresinin tekrar girilmesi gibi!) kutubun birini söküp bir gece beklemiş olan akünün voltunu ölçünüz. 12,60-12,70 volt sağlıklı olduğunu, 12,50 volta kadar tölere edilebilir, orta seviye, 12,40 volt ve altındaysa kritik durum, sülfatlaşma durumu ve uzman bir yerde uygun cihazla uygun süre redresör şarjı ihtiyacı var demektir.
Diğerleri neden yok dedi. Sadece Birtane hassas bir alet kullandı. Diğerleri ampul ile ölçtu. YouTube de benim gibi rezil olan bir kaç video gördüm. Adam 2 3 yer gezdi. En son adam kaçak var dedi buldu. Bizdede net bisey söylen yok. 300 400 tl masraf var diyor.ben tamircilerden 2 sinin sözüne göre söylüyorum. kaçak var dedikleri şey yağmur suyunun kabloların arasına girmesiyle şase yapması sonucu elektrik boşalması olarak görmüş olabilirler. aküyü servise vermeden önce bir ölçüm alıp konuyu yazsaydınız aslında sorun nerede bir tahmin yürütebilirdik o zaman.
şu anda kullandığınız aküyü 3-4 gün kadar kullanın.Diğerleri neden yok dedi. Sadece Birtane hassas bir alet kullandı. Diğerleri ampul ile ölçtu. YouTube de benim gibi rezil olan bir kaç video gördüm. Adam 2 3 yer gezdi. En son adam kaçak var dedi buldu. Bizdede net bisey söylen yok. 300 400 tl masraf var diyor.
En iyi ölçüm yük altında ölçümdür.Götürmucem zaten. Yarın yatsın araba. Belki ertesi günde yatar. Sonra mars yapcam bakalım nolcak. Araba çalışırsa o Akü sorunlu demektir. Markası neydi sizin akunun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?